Povezano
Pamela Anderson, od trenutka kada je postala viralna tokom Nedelje mode u Parizu prošlog oktobra kada je prošla nedelju bez šminke pa sve do sada ističe važnost prirodnog izgleda.
Od sada, njeno zagovaranje prirodnog izgleda dobija i pojačanje u vidu nove linije proizvoda za negu lica. Ovaj njen novi projekat, ide u korist promociji i normalizaciji pojavljivanja u javnosti bez šminke i isticanja prirodne lepote. Glumica je sa svojih 56 godina kupila brend za negu kože – Sonsie. Kozmetika ovog brenda je već popularna po tome što je veganska i cruelty-free. Pažljivo upakovana i pripremljena, od svog pojavljivanja na tržište brend se bazira na brigu kože takva kakva jeste trenutno, umesto poznatog narativa drugih brendova koji promovišu „popravljanje“ kože.
„Radi se o prihvatanju sebe onakvim kakvi ste sada“, izjavila je Pamela na svom Instagram nalogu. Ovaj etos je samo još jedan u nizu načina da ispromoviše prirodan izgled, kao kada je izašla u javnost bez šminke u Parizu.
Pamela Anderson i fokus na negu
Anderson je godinama bila pozivana da se uključi u svet lepote od strane različitih, renomiranih beauty brendova. Brendove je okarakterisala kao „plastični otpad“. Glumica i model je bila uključena u rad brenda već nekoliko meseci, ali današnji dan je tek izašla javno sa informacijom o tome da će ubuduće stajati iza njega. U narednim mesecima, proizvodi na kojima je radila biće pušteni u prodaju, a proizvodi će biti fokusirani na preparate za negu i čišćenje lica.
Foto: Instgram