Teaser kampanje YSL za predstojeće proleće-leto, za manje od 24h postala je viralna. Umetnički direktor Antony Vaccarello je ovoga puta za muzu odabrao jednu od najvećih diva današnjice, Dianu Ross, verujući da će doprineti bezvremenskoj suštini kampanje u sinergiji sa elegantnom prirodom brenda.
Fotografije su nastale ispred objektiva Davida Sims-a koji je uspeo da savršeno ukadrira glamuroznu divu odevenu u pripijenu YSL haljinu, otvorenih ramena, uz minimalnu šminku i razbarušene kovrdžave kose.
Na ovoj crno-beloj fotografiji nema suvišnih detalja, što nam poručuje da od letnje kolekcije možemo očekivati svedenost i sofisticiranost doslednu brendu.
YSL nije napravio slučajan izbor
Diana Ross svakako nije slučajan izbor s obzirom da se može reći da je ambasadorka ovog brenda sa najdužim stažem, koji traje nešto više od pola veka.
Bila je prijateljica dizajnera i osnivača – Yves Henri Mathieu-Saint Laurenta, a haljine ovog brenda su joj sedamdesetih bile zaštitni znak i uniforma na podijumu čuvenog Studija 54.
Muzička ikona, koja će krajem marta proslaviti osamdeseti rođendan, još jednom je pokazala da besprekoran stil nikad ne stari, niti izlazi iz mode.
Foto: Instagram