Povezano
Zara uvodi veliku novinu: pre-owned platformu koja nudi usluge popravke, prodaje među kupcima i doniranja korišćenih odevnih predmeta sa ciljem produžavanja njihovog veka trajanja.
Trenutno je ova usluga dostupna u Austriji, Belgiji, Finskoj, Francuskoj, Grčkoj, Hrvatskoj, Irskoj, Luksemburgu, Holandiji, Nemačkoj, Portugalu, Slovačkoj, Sloveniji, Španiji i Ujedinjenom Kraljevstvu, a uskoro će je uvesti i na nova tržišta, sa ciljem da u 2025. budu operativni na svim strateškim tržištima.

KAKO FUNKCIONIŠE ZARA PRE-OWNED PLATFORMA?
Možda imate odevne predmete Zara koje više ne želite da nosite, ali bi neko drugi voleo da im pruži novu namenu. Putem usluge prodaje među kupcima možete da prodate svoje Zara odevne predmete ili kupite korišćene proizvode kako bi duže trajali i tako produžili njihov vek trajanja, navode na sajtu.
Pokrenuli su i program prikupljanja korišćene odeće, obuće i dodataka. Cilj tog projekta je promovisanje oporavljanja korišćenih proizvoda kako bi se produžio njihov vek trajanja i istovremeno ostvario pozitivan uticaj na zajednicu.
Svi oporavljeni proizvodi se predaju lokalnim organizacijama koje ih razvrstavaju po stanju i kvalitetu. Ovi proizvodi se doniraju ljudima suočenim sa rizikom od isključenosti, prodaju se u prodavnicama korišćene odeće ili se recikliraju. Prikupljeni iznos je namenjen finansiranju socijalnih projekata tih organizacija, kao što su Crveni krst, Le Relais, Caritas ili China Environmental Protection Foundation.

Inače, Inditex, grupa koja stoji iza brendova kao što su Zara, Bershka, Pull & Bear i Massimo Dutti, ostvarila je izuzetne finansijske rezultate u 2024. godini, ne samo premašivši tržišna očekivanja, već i dostigavši nove rekorde u prihodima i profitabilnosti.
Ukupni prihodi grupe porasli su za 10,5% po konstantnoj valuti, dostigavši impresivnih 38,6 milijardi evra. Prema rečima rukovodstva grupe, ovaj rast temelji se na strategiji koja se fokusira na optimizaciju operacija u prodavnicama, snažnim investicijama u logistiku i proizvodnju, kao i unapređenju komercijalne ponude.
Istovremeno, grupa je najavila uvođenje novih linija u okviru svih svojih brendova. To uključuje Zara Woman The New, kolekciju koja ima za cilj da redefiniše savremenu žensku modu; Massimo Dutti Gravity, koja naglašava minimalizam i krojačku preciznost; Pull&Bear We Are the Landscape, inspirisanu uticajima prirode i urbanog života; Bershka Retro Sport, koja podseća na vintage sportski estetski izraz; Stradivarius Denim of Interest, posvećenu eksperimentalnom džinsu; Oysho Back to Training, fokusiranu na sportski performans; i Zara Home Editions, koja nudi nov pristup modi za dom i dekor.
Fotografija: pexels.com