Zašto treba da probate šampon koji koristi Emily u seriji Emily in Paris?
Voleli je, mrzeli ili voleli da mrzite, ne može se sporiti da je serija Emily in Paris, od kada se pojavila na malim ekranima 2020. godine, donela mnogo nezaboravnih modnih trenutaka. Ima tu poslastica i za beauty fanove – frizure Emily Cooper odnosno njene guste šiške, LED maska za terapiju svetlom CurrentBody Skin, a u prve dve sekunde u četvrtoj sezoni pojavljuje se (FOREO) LUNA™ 4 Mini – čija popularnost, nakon pojavljivanja u seriji, vrtoglavo raste.
Kreativna kampanja za šampon
Emily, marketing menadžerka koja radi za izmišljenu luksuznu PR firmu, u IV sezoni nastavlja da niže uspešne projekte, a jedan od njih je kreiranje kreativne kampanje za dobro poznati beauty brand Augustinus Bader.
– Kao što znate, Augustinus Bader, legendarna linija za negu kože, koja predstavlja dobro čuvanu tajnu među poznatim ličnostima – od Victorije Beckham do Margot Robbie, sada planira da revolucionarizuje industriju lepote novim proizvodom, koji je posebno formulisanim za negu žena određene starosne dobi, reči su iz 4. epizode IV sezone i odnose se na – Augustinus Bader šampon za kosu.
Veliki (marketinški) trenutak brenda na ekranu samo dodatno učvršćuje njegovu dobro uspostavljenu reputaciju vodećeg imena u nezi kože i, zapravo, skreće pažnju na njegovu liniju proizvoda za negu kose, koja je noviji dodatak beauty asortimanu.
Linija za negu kose nemačkog skincare brenda koji postoji preko 30 godina, pokrenuta je 2021. godine, nakon velikog uspeha linija za negu kože i tela, kada je Augustinus Bader predstavio pet proizvoda za kosu: šampon, regenerator, leave-in tretman, ulje za kosu i tretman za skalp, koji su kasnije obogaćeni snažnijim formulama unutar linije The Rich.
U seriji Emily in Paris, brend Augustinus Bader predstavlja novi šampon, formulisan za često zanemarenu demografsku grupu beauty potrošača – zrele žene. Pominjanje Augustinus Bader šampona za negu sede kose u seriji je izmišljeno, ali, budimo realni, dovoljno je i samo pominjanje imena brenda u jednoj od trenutno najpopularnijih serija na Netflixu pa da se zapitamo – da li AB luksuzni šamponi zaista zaslužuju toliku pažnju?
Odgovor je – da!
Augustinus Bader ima dva šampona: The Shampoo i The Rich Shampoo (kod nas koštaju oko 5. 900 dinara), a oba su nastala kao dokaz posvećenosti brenda clean filozofiji, naučnim istraživanjima i tehnologiji matičnih ćelija, što je, zajedno, dalo impresivne rezultate.
The Shampoo temeljno neguje kosu i vlasište, čisti ih, osvežava i hidrira, dok ujedno povećava gustinu kose i jača dlaku, kako bi se smanjila oštećenja i lomljenje kose. Formula podržava proizvodnju keratina (ključnog proteina za formiranje kose, kože i noktiju), čime dodatno jača kosu i poboljšava njeno zdravlje.
Emily reklamira samo najbolje
Augustinus Bader šampone možete pronaći i na našem tržištu, a među najboljima su u svetu zahvaljujući patentiranoj i poznatoj TFC8® tehnologiji brenda, koja sadrži prirodne aminokiseline, visokokvalitetne vitamine i sintetizovane molekule koje se prirodno nalaze u koži, a koji podstiču obnovu ćelija. Uz to, formula uključuje i niz biljnih ekstrakata visokog potencijala i biološki proizvedenih čistih aktivnih sastojaka, kao što su ekstrakti potočarke i indijske potočarke, koji podstiču proizvodnju keratina, zatim ekstrakt korena make, koji stimuliše folikule i antiinflamatorni ekstrakt nima, tradicionalni sastojak ajurvede koji se godinama koristi za lečenje gubitka kose.
Ono što će voleti sve žene koje uživaju da sređuju svoju kosu kod kuće jeste to što mirišu luksuzno i prave bogatu penu, ali uspevaju da budu lagani i osvežavajući, ne ostavljajući na kosi težak film. Sem što pružaju osećaj svežine, kosi daju suptilan sjaj.
Fotografije: Promo