Jelena Nikolić Babytuna: Nauči da pustiš

autor Dubravka Kovačević
Square cobe

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/08/Cover_Wide_cobe.jpg

Cobeliks, Baby tuna, Jelena Nikolić. Ista osoba, influenserka i pozorišna inspicijentkinja bila je naša savršena sagovornica u temama koje pored lifestyle-a i društvenih mreža obuhvataju sitnice i daske koje život znače.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/08/169157995729444.jpg

Kako bi opisala sebe u pet reči?

Uporna, disciplinovana, radoznala, lojalna, kreativna.

Radiš u pozorištu, a sa druge strane se baviš i društvenim mrežama. Šta smatraš svojim primarnim zanimanjem i možeš li reći za sebe da si ostvarila neki svoj karijerni san iz detinjstva? I o čemu si tada maštala da će biti tvoj životni poziv?

Rad u pozorištu i samo prisustvo tokom stvaranja predstave je bez preterivanja moje ostvarenje sna. Dete sam koje je odraslo u pozorištu i znala sam da ću se baviti nečim što zahteva boravak u istom, ali nisam htela da budem glumica. To me jednostavno nikada nije privlačilo, moguće zbog moje introvertnosti. Često volim da kažem da je inspicijentski posao smišljen za mene, organizovanje kreativnog haosa is my passion, i volim neizvesnost žive stvari, reagovanje u kriznim situacijama. Što se tiče društvenih mreža, neko sam ko je bio još na myspace-u, mislim da dobro plivam i danas u tim vodama, ali je potrebno dosta živaca i vremena ispratiti sve nove trendove kako ne biste ispali iz tog brzog voza. Ne volim usiljeno plasiranje sadržaja, ako mi nije dan ne kačim ništa, ako sledeći dan osećam da treba da overshare-ujem, uradim tako. Ljudi to prepoznaju i stvarno me čini srećnom kad mi se obrati neko od folovera kao da smo sestre ili bliske drugarice, to je način na koji sam i želela da doživljavaju Babytuna nalog.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/08/1691241559133314.jpg

Da li vidiš opstanak pozorišta u budućnosti ili misliš da će biti zamenjeno digitalnim formatima?

Moć pozorista kao medija jeste trenutak u kome nastaje. Nijedna digitalna umetnost za sada nije uspela da zameni trenutak u kome publika i umetnici na sceni udišu isti vazduh i dele energiju koja u tom trenutku nastaje i nikada više.

Imaš skoro 45k pratilaca, zašto ti je zaključan profil? Je l to neki marketinški trik?

Zapravo uopšte nije, zaključala sam ga u nekom trenutku života kada su krenuli da koriste moje fotografije za senzacionalističke naslove, i tako je na kraju ostao zaključan. Ne plasiram preterano privatan sadržaj, trudim se više da postovi imaju moju girly estetiku i u tome uživam.

Da li za sebe kažeš da si dobro organizovana ili samo savršeno plivaš u nekom kreativnom haosu?

Nikako nisam savršeno organizovana i ne težim ka tome uopšte, volim da radim sve sa dozom uživanja. Na poslu sam dovoljno fokusirana i disciplinovana da se trudim da u slobodno vreme dam sebi oduška kada su takve stvari u pitanju. Na babytuna profilu postove nikada ne planiram, jednostavo ustanem taj dan i šta mi je stvarno u zadnje vreme zavredilo pažnju ide na feed, gde i na licu mesta smišljam šta ću napisati.

Da li si cat ili dog person?

Dog person, mada moram da kažem da su mi mačke slatke na nivou internet meme-ova. U realnosti prilično zazirem od njih i nemam poverenja koji im je sledeći korak. Psa imam vec 13 godina i to je najnervozniji dedica mekog srca, definitivno sam dog person till i die.

5 kozmetičkih preparata koji su te oduševili u poslednje vreme?

Zbog prirode hobija koji je prerastao u vrstu posla, često mi stižu PR paketi. U poslednje vreme od proizvoda koje sam isprobala, sa nogu me oborila Elemis kozmetika, konkretno krema Elemis Pro-collagen Marine krema, savršena bogata dnevna formula, cena jača, ali vredi svaki dinar. Eridan collagen booster tonik za lice koji je za ove letnje dane spas. L’Angelica gel za tuširanje pamuk-mošus, miris najčistijeg veša na vetru. Balea piling iz limitirane serije Fruity Fantasy, nežan i efikasan. Veliki sam fan korejske kozmetike, cini mi se da je 99% stvari koje sam probala fantastično. To je slučaj i sa okoloočnom kremom brenda Beauty of Joseon, pobacajte sve kreme za okoloočnu regiju koje ste koristili do sada, imamo pobednika.

Šta je tvoj guilty pleasure?

Tiktok, najviše vremena mi oduzima, algoritam me uvuče u najčudnije dubine te društvene mreže. Spremna sam da hipnotisano gledam haul-ove, tutoriale i kulinarske videe satima. Nisam još dovoljno opuštena da kreiram sadržaj tamo kakav mislim da inače bih, za sada instagram ostaje moja sigurna luka sa povremenim izletima u tiktok vode.

Kakvi su ti planovi za budućnost i šta je tvoja životna mantra?

Mislim da sam dužna da sebi vratim sebe, da se posvetim više stvarima u kojim uživam, da prekinem da preuzimam svačiju odgovornost na sebe jer ,,ja ću to brže i efikasnije”. Nauči da pustiš.

Da li obraćaš pažnju na brendove? Ako da, koji su to brendovi koje pratiš i voliš?

Ko me prati mogao je da primeti da ja stvarno ne patim od toga da nosim brendirame stvari. Ne gadim se skupih brendova, daleko od toga, samo mi nije primarno da nosim iste. Imam dosta stvari iz kineske robne kuće za koje me ljudi pitaju uvek odakle su i ne mogu da veruju kad kažem da su tog cenovnog ranga. Najčešća greška kojoj prisustvujemo je kupovina brendiranih stvari po svaku cenu, čak i kada one ne komplimentiraju našoj građi ili obliku lica kada su u pitanju aksesoari.

Destinacija za preporuku?

Najviše volim planinu, Jastrebac mi je destinacija kojoj se najradije vraćam. Klima i hrana su savršenstvo, priroda je nestvarna. Mama mi je iz Crne Gore, tata iz Šumadije, stvarno volim što sam imala priliku da odmore u detinjstvu provodim u njihovim rodnim krajevima (Potpeće i Aranđelovac), i danas su to destinacije koje bih svima preporučila.