Levis i Coperni na sudu, tema je povreda žiga

autor BURO247.me
levis wp

Nedavno je Coperni privukao pažnju svojom avangardnom haljinom koja se nanosi sprejem i futurističkim modnim spektaklom sa robotima. Sada se ovaj kultni brend ponovo nalazi u centru pažnje, ovaj put pod manje laskavim povodom.

Levi’s ulazi u spor protiv Copernija zbog korišćenja sličnih etiketa i karakterističnih šavova, dva emblema Levi’s autentičnosti i kvaliteta. Imajući u vidu da je Levi’s pre više od veka, 1873. godine, uveo Arcuate šavove na džepove i karakterističnu crvenu etiketu kao zaštitni znak 1936. godine, američki brend džinsa tvrdi da je Coperni prekršio njegove međunarodno priznate zaštitne znakove, odnosno žigove.

Srž tužbe leži u tome što je francuski brend koristio COPERNI označene etikete od tkanine koje, prema tvrdnji Levi’sa, liče i umanjuju autentičnost njihove poznate etikete. Levi’s tvrdi da ovi dodaci, iako mali, nisu samo elementi dizajna već i dugo prisutni simboli kvaliteta i nasleđa brenda.

Osim pravne borbe oko kršenja žiga, Levi’s se bori sa prodajom prerađenih Levi’s proizvoda od strane Copernija, tvrdeći da takav pristup ometa identitet brenda, dovodeći potrošače u zabludu da postoji zvanično partnerstvo između ova dva brenda, što zapravo nije slučaj.

Dok Levi’s nastoji da zaštiti svoje nasleđe i dugo uspostavljeni identitet brenda, ovaj pravni spor će doneti u centar interesovanja osetljivu i oblast koja se konstantno razvija, a to su prava intelektualne svojine u modnoj industriji. Dok se ova dva modna giganta pripremaju za sudski okršaj, ishod ovog sudskog spora može postaviti presedan ne samo za ta dva brenda, već i za čitavu modnu industriju.