Angelica Hicks – iako se ne može nazvati klasičnom modnom influenserkom, sa preko 86 hiljada pratilaca na TikToku i preko pola miliona pratilaca na instagramu, ona to definitivno jeste. Njene parodije uveseljavaju modne znalce, a donele su joj poslove u modnim kužama i magazinima. Žena koja od traka za lepljenje, kesa za smeće, metalnih folija i celofana, omota od čokolada i bombona pravi haute couture kreacije, koje prethodno viđa na crvenim tepisima i modnim revijama (Louis Vuitton haljinu koju je nosila Emma Corrin na naslovnici magazina Vogue napravila je od keksa sa žitaricama, Maison Schiaparelli kreaciju od pokrivača za madrace, a Balenciaga čizme od izolir trake), po profesiji je modna ilustratorka. Evo šta još treba da znate o našoj Girl Crush.
Hicks je rođena 16. septembra 1992. godine, kao dete italijanske dizajnerke i britanskog umetnika i dizajnera enterijera. Njeni roditelji razveli su se kada je imala 17 godina, a majka se kasnije preudala za italijanskog plemića i mornara Roberta Mottolu di Amata, dok se otac ponovo oženio američkom modnom urednicom Katom Sharkey de Solis. Ovo je samo deo njene umetničke porodice: njen deda je engleski dizajner enterijera, David Nightingale Hicks, a dizajnerka je bila i baba, Ledi Pamela Mountbatten, inače deveruša i dvorska dama kraljice Elizabeth II. Preko bake, Angelica je rođaka porodice Mountbatten, nemačke kneževske porodice Batenberg i rođaka britanske kraljevske porodice, te je, samim tim, uključena u liniju nasledstva britanskog prestola. No, mnogo više od porekla interesantnije je ono što radi u modnom svetu.
Hicks – boginja ilustracija i imitacija
Dok od 9 do 5 Hicks radi kao umetnica i modna ilustratorka, njen posao u modi je mnogo širi – 2017. u partnerstvu sa italijanskom luksuznom kućom Gucci kreirala je liniju od 11 majica. U to ime uradila je i 2 murala – jedan u Milanu, a jedan u Njujorku, a kreirala je i 2 Snapchat filtera kako bi promovisala kolekciju. U martu iste godine objavila je knjigu modnih ilustracija pod nazivom Tongue in Chic koju je objavila izdavačka kuća Laurence King Publishing. Radila je i za modni brend Tory Burch, kao ulustratorka, a ilustrovala za magazine Elle i Porter.
– Porter Magazine me je zamolio da napravim nekoliko crteža za njih, ali to se nije završilo baš dobro, jer sam tada prvi put shvatila da mi je vrlo važno da imam kreativnu kontrolu u nekom procesu. Vrlo mi je važno da radim i da uživam u poslu, da proizvodim najbolji rad jer sam slobodna. Naravno da mi se dopada da imam smernice, ne volim da me puštaju da radim šta god želim, a onda da mi daju napomene tek kad nešto završim, ispričala je Hicks o poslu ilustratorke.
No, mnogo više nego zbog njene primarne profesije, Hicks obožavamo zbog onoga što radi na društvenim mrežama. U 2021. godini Hicks je pokrenula TikTok kanal gde parodira visoku modu sa crvenih tepiha i revija, a viralna je postala u martu 2022, nakon što je rekreirala Schiaparelli haljinu koju je nosila Maggie Gyllenhaal na 94. dodeli Oskara. Do jula iste godine, njeni snimci imali su preko 4 miliona lajkova i doveli su je do saradnje sa kućom Valentino i italijanskim Vogue magazinom.
Fotografije: Instagram, Pinterest