Unapređenje karijere – gde i kako možemo da poboljšamo veštinu komunikacije

autor BURO.
1 21

Važnost efikasne komunikacije u okviru poslovnog sistema, koliki god on bio, mikro, midijum ili makro, meri se sa bitnošću koju vazduh ima za čoveka. Ovo je važna tema i tako joj treba prići – kao bitnoj i vrednoj pažnje, truda i uložene energije.

Upravo će interne komunikacije biti tema druge TopIC_talks konferencije, koja će biti održana 28. maja, u Dorćol Platz-u, pod kreativnim nazivom „Buđenje“.

Izvor: YouTube

“Naša konferencija stavlja u fokus ključnu ulogu internih komunikacija u uspehu svakog biznisa i kreiranju radnog mesta koje zaposleni vole. Pod temom „Buđenje“ želimo da probudimo tržište, kompanije i pojedince širom regiona o važnosti efikasne komunikacije na radnom mestu“, govori Tijana Bejatović, osnivačica topIC_community i organizatorka konferencije.

komunikacije

Tijana Bejatović; foto: privatna arhiva

Ove godine, kako navodi aorganizatorka, „razbijamo barijere i pričamo otvoreno o krizi i izazovima kroz koje kompanije prolaze, kako to utiče na zaposlene i kako efikasna komunikacija može da pomogne“. Spikeri će govoriti o trendovima i pokazati svoje uspešne prakse iz oblasti internih komunikacija koje možete odmah da primenite u svojim kompanijama.

Da bi postao pobednik, tim mora da ima osećaj jedinstva; svaki igrač mora da stavi
tim na prvo mesto – ispred lične slave

Pol – Ber Brajan

Interne Komunikacije

Iako je interna komunikacija i te kako značajna komponenta upravljanja ugledom kompanije i robne marke, istraživanja pokazuju da samo 3,9 odsto kompanija u Srbiji ima jasnu strategiju upravljanja odnosima sa zaposlenima. U pojedinim zemljama u regionu taj je procenat malo viši, ali opet nedovoljan da bismo ga visoko ocenili. Iznenađuje zato koliko je interna komunikacija zapostavljena u poređenju sa eksternom. Kompanije se time često bave ad hok, ili tek nakon što prepoznaju problem koji se nije ni morao pojaviti da je bilo planske, pravovremene interne komunikacije. Stoga ponekad izgleda da preduzeća najmanje razumeju svoje najvažnije resurse.

Foto: Privatna arhiva