Nara Smith rebranding: Marketing trik ili nešto dublje?

autor BURO.
192

Nara Smith, poznata po svojim from scratch receptima koje priprema za svoju porodicu koje postavlja na TikTok i Instagram, polako ali sigurno ulazi u svoju „rebranding“ eru – i moramo priznati, ne stoji joj loše.

Od početka godine, nekadašnja manekenka, osvojila je društvene mreže svojim „from scratch“ sadržajem, i to tolikom brzinom da se čini kao da smo je juče gledali kako pravi pitu, a danas je gledamo kako grli modne kreatore i supermodele.

Bilo da je u pitanju domaća pica, puter ili čak SPF krema, njen profil postao je mesto gde možete pronaći recept za gotovo sve – osim, možda, recepta za kako ostati hladan na negativne kritike jednog dela javnosti.

Da. Naravno da sa slavom dolazi i ona neizbežna doza internet otrova. Kritičari su se utrkivali da je optuže za propagiranje pogrešnih vrednosti, tvrdeći da ona ništa drugo ne radi nego kuva za svog muža i decu – kao da je to neki greh.

Neki su čak išli toliko daleko da je označe kao krivca za popularizaciju famoznog „tradwife“ trenda. Ali Nara Smith, kao i uvek, ima spreman odgovor. U jednom viralnom videu, s neodoljivim osmehom, kaže: „Nisam znala da ljubav prema kuvanju automatski znači da živim u kuhinji i nemam posao.” Ovaj trenutak bi se mogao ugravirati u zidove svake kuhinje kao motivacija svima nama koji, eto, volimo da napravimo obrok ili dva bez da nas neko optuži za povratak u ’50-te.

S ovim videom, Nara Smith je jasno povukla crtu između starih sadržaja i onoga što sada donosi – osvežavajući novi format koji, usput, uključuje više glamura nego ikada pre.

Nara Smith na modnim revijama

Zaboravite na klasične „cottage core“ haljine, sada Naru viđamo na modnim revijama, od Njujorka do Londona, u goth haljinama brenda Khaite, i naravno, s Luckyjem (mužem) uz sebe. A Lucky, kao pravi partner koji podržava svoju izabranicu, sve više doprinosi njenim videima – sada ga gledamo kako, sa šarmom i entuzijazmom, pravi gel za kosu od nule. Par koji kao da sve čini zajedno – ostaje zajedno, zar ne?

Ali to nije sve… Na svom profilu počela je da deli i duhovite recenzije hrane koju naručuju, komentarišući pakovanja s tolikom pažnjom kao da je u pitanju dizajn haute couture. Iskreno, dobra fora. Njena publika ovo obožava, jer ko još može ostati ozbiljan dok Nara i Lucky raspravljaju o izgledu hamburgera iz dostave?

Ovaj novi stil i njen evoluirani sadržaj nisu prošli nezapaženo. Ako rebranding podrazumeva povremene goth haljine, Glamurozna putovanja i učešće na revijama visoke mode, možemo reći da je Nara Smith apsolutno „ubola“. Iako je samo nekoliko videa ovog novog, hrabrijeg formata, možda prerano da proglasimo kraj stare ere Nare. No, jedno je sigurno – Nara Smith se ne zaustavlja. I najvažnije – od nje možemo očekivati samo neočekivano.

Dakle, šta je sledeće? Kulinarske radionice u kombinaciji sa modnim savetima? Ovo je samo predlog. Ako je neko sposoban da to izvede, to je Nara Smith – s osmehom, stilom i, naravno, besprekornim video editingom.

Međutim, s obzirom na veliki broj negativnih komentara kako je „po čitav dan u kuhinji“ moguće da je Nara odlučila da napravi mali twist. Ako se uzme u obzir milionski broj pratilaca, i sve nove kampanje koje joj nadolaze, verovatno da joj je publika samo dala vetar u leđa da se vrati manekenstvu, a samim tim i udvostruči svoj uticaj. A možda želi i da nam poruči – moguće je da budete majka, supruga, influenser i da imate posao pored sveta toga.

Foto: Instagram