
Chloé kolekcija Chemene Kamali za jesen/zimu 2025, prikazana na Pariskoj nedelji mode, fokusirala se na evoluciju osnovnog identiteta brenda – ali i na povratak najslavnijim danima, kada je Chloé Paddington bila „it torba“.
CHLOÉ JESEN/ZIMA 2025: POVRATAK SLAVNE TORBE
Revija, postavljena na ogromnom, svetlozelenom tepihu, među sedištima od šperploče, sugerisala je suptilan pomak u pristupu dizajnerke. Dok su prethodne kolekcije koristile arhivu brenda Chloé, ove sezone viđen je suptilniji pristup. Dok je nasleđe Karla Lagerfelda i dalje imalo uticaja, Kamali se odlučila za intuitivnije istraživanje istorije brenda.
Kamali se fokusirala na bluze, jer veruje da odražavaju društvene promene kroz varijacije u obliku rukava, ramena i struka. Jakne inspirisane viktorijanskim nasleđem, uparene sa dugim prozirnim suknjama, prenosile su osećaj istorijske rezonance, usklađujući se sa preovlađujućim narativom u Parizu. Kaputi sa krznom podsećali su na rastući uticaj 1980-ih u francuskoj prestonici.
Kamali je vratila ultimativnu „it“ torbu ranih dvehiljaditih: Paddington. Model sa katancem, koji je uveden tokom mandata Phoebe Philo, postao je asocijacija za to doba u modi. Torba je nedavno stekla veliku popularnost na sajtovima za preprodaju, jer je nova Chloé era vratila nostalgičnu boho estetiku na mapu mode. Depop izveštava o porastu od 1.137% u pretragama za torbom od juna, dok je LTK zabeležio skok od 3.000%. Zašto bi brend propustio signal sa tržišta polovnih proizvoda, bez da se uključi u akciju?

Kamali je naglasila da je ova kolekcija bila istraživanje „kompleksnosti, suprotnosti i različitih strana žene,“ izjavivši da predstavlja „prirodnu evoluciju naših života.“
„U vremenu poput ovog, najvažnija stvar je ostati veran sebi i svojim vrednostima. Ne možete promeniti svet, ali možete biti svoji. I to je nešto što se odražava u mom procesu u Chloé. Naša žena nije stereotip. Ona imam mnogo lica i uvek joj je važno da može biti svoja“, rekla je za W magazin.
Fotografija: instagram doechii