
Povezano
Postoje brendovi koji nastanu iz dugog planiranja i istraživanja tržišta, a postoje i oni koji krenu iz čiste strasti – iskrene želje da se stvori nešto lično, unikatno i drugačije. Upravo takva je priča B.O.T.B. Bag, iza kojeg stoji Sanja Popović, kreativka zaljubljena u detalje i u ručni rad. Prva torbica nastala je, zapravo, za nju samu – kao odgovor na potrebu za komadom koji se neće naći u masovnoj ponudi i koji će nositi dozu posebnosti. Ali kada je shvatila da ta ljubav prema ručnoj izradi može postati nešto više, nastao je brend.

PERLICA PO PERLICA
Sama izrada torbica i aksesoara od perlica nije nimalo jednostavan proces. Svaki komad nastaje strpljivo i pažljivo, perlicu po perlicu, neretko u danima strpljivog rada. Inspiracija je, kaže Sanja, uvek različita – nekada boja, nekada motiv, a nekada samo raspoloženje. Ideja se najpre rađa na papiru, zatim se bira paleta i struktura, a rezultat je torbica koja je, bez obzira na trajanje procesa, uvek potpuno posebna i jedinstvena.

TREND I ANTI-TREND KAO INSPIRACIJA
„Volim jake boje, da šljašti, i da sve izgleda pomalo neočekivano,“ otkriva dizajnerka. Inspiraciju pronalazi u prirodi, na putovanjima, u muzici, ali i u sopstvenom trenutnom senzibilitetu. Nekada je vodi trend, a nekada upravo želja da bude kontra-trendovski, da napravi nešto što će se izdvojiti i doneti dašak autentičnosti u more predvidljivih modnih dodataka.

IZVAN KALUPA
Publika brenda B.O.T.B. Bag je, očekivano, ona koja se ne boji da bude primećena. Hrabre žene, a povremeno i muškarci, biraju Sanjine komade jer znaju da oni govore priču. To nisu torbe koje se uklapaju u kalup svakodnevnog uniformisanog stila, već detalji koji traže pažnju, koji slave individualnost i stav. Ljudi koji ih nose prepoznaju vrednost ručnog rada i originalnosti, i žele da svojim izgledom prenesu poruku.

GLOBALNI POTENCIJAL
Planovi za budućnost B.O.T.B. Bag-a daleko prevazilaze trenutni asortiman. Sanja već eksperimentiše sa drugim aksesoarima poput kravata, a u planu su i komadi garderobe koji će pratiti karakterističan vibe brenda. Posebna želja su joj saradnje sa drugim kreativcima, ali i izlazak na strana tržišta – jer, kako kaže, san joj je da vidi svoje torbe u rukama žena širom sveta.

B.O.T.B. Bag je dokaz da ručni rad i danas ima moć da osvoji tržište – možda sporije, možda zahtevnije, ali svakako trajnije i iskrenije. Iza svake perlice krije se sat rada, ideja i emocija, a to je ono što ovaj brend čini dragocenim u vremenu kada je masovna proizvodnja pravilo.

Fotografije ustupio brend B.O.T.B. Bag