„Moja misija je završena.“
Možda smo mislili da ovaj dan neće doći. Možda, ako se zamislimo i izanaliziramo sve, shvatimo da je ovaj dan zapravo morao doći. Bilo kako bilo, zvanično obaveštenje od ovog jutra jeste da Demna Gvasalia, gruzijski dizajner koji je sa svojim bratom osnovao brend Vetements, napušta svoju poziciju koju je držao od početka osnivanja sada već kultnog brenda i vest je odjeknula u modnom svetu kao bomba.
Šturo objašnjenje da je „postigao sve što ima da se postigne i da je vreme za nove poduhvate“ samo je učinila da mnogi počešu glave i da se spekulacije nastave. Demna i Guram Gvasalia osnovali su Vetements pre pet godina i uspeli da, još od prve revije za jesen/zimu 2015. godine koju su prikazali u pariskom gej seks klubu Le Depot, naprave brend koji je pomerio granice i promenio dotadašnje poimanje mode. Revolucija koju je napravio bio je jedan od glavnih razloga zbog kojih su ga uzeli za kreativnog direktora modne kuće Balenciaga. Kontoverzan potez u početku koji je svoj rizik višestruko isplatio onima koji su u taj potez verovali.
„Osnovao sam Vetements jer mi je moda bila dosadna i uprkos svemu postao je brend koji je promenio modu jednom i zauvek i otvorio vrata mnogima. Osećam da sam ispunio misiju konceptualiste i inovativnog dizajnera u ovom izvanrednom brendu i da je Vetements postao kompanija koja svoje kreativno nasleđe može dalje da razvija sama.“
Šta je sledeće za brend koji je napravio revoluciju u svetu luksuza moraćemo sačekati da vidimo i otkrijemo. A činjenicu da je napravio revoluciju niko ne može da ospori.