Za kanadski brend Moose Knuckles koji sebe opisuje kao „najozloglašeniji brend u Kanadi“ odabir Dennisa Rodmana za novu kampanju je bio sasvim logičan potez. Jer ko vam „ozloglašeniji“ od ovog bivšeg košarkaša pada na pamet?
Brend poznat po svojim jaknama i parkama savršeno se uklapa u razmišljanja današnjih generacija i služi njihovim potrebama i načinu života, a takođe dokazuje i da zimske jakne ne moraju da narušavaju vašu siluetu. Moose Knuckles komadi su oberučke prihvaćeni od kupaca u ovom gorpcore vremenu u kom se moda danas nalazi.
Moose Knuckles je brend koji je svakako veoma dobrodošao u ovom gorpcore vremenu u kojem se moda nalazi danas
Moose Knuckles je kao brend okrenut mlađim generacijama i vrednostima koje te generacije cene i zagovaraju, a tu svakako mislimo na brigu o planeti. Tako najnovija kampanja nosi ime „Sacred Glacier“, u kojoj pratimo putovanje grupe mladih ljudi do kanadskih glečera. Ali postoji mala prepreka na tom putu: da bi stigli do cilja, moraju da prebrode 7 smtnih grehova.
Da li treba da pomenemo da im je predvodnik na ovom neobičnom putovanju Dennis Rodman? Da, on je duhovni vođa koji im pomaže da izbegnu sve zamke koje grehovi postavljaju pred njih. Na kraju videa saznajemo i slogan koji prati ovu kampanju „Real Life Awaits“. Pogledajte ceo video ispod i pronađite svoje omiljene komade iz nove kolekcije u multibrend prodavnicama Fashion&Friends u šoping centrima Rajićeva i Ušće u Beogradu.