Nova Burberry kampanja je stigla a zaštitna lica su Kendall Jenner, Gigi i Bella Hadid

autor BURO.
burberrykampanja square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/02/burberrykampanja_cover.jpg

Riccardo Tisci je izjavio da je napokon našao pravac u kom Burberry treba da ide. Taj pravac je ovaj koji vidimo u fotografijama koje su prikazane za kolekciju za proleće/leto 2020. Kampanju je snimio dvojac Inez and Vinoodh, a u njoj se pojavljuju najpopularniji „Insta-modeli“ današnjice: Kendall Jenner, Gigi i Bella Hadid. 

„Nekoliko sezona sam radio na tome da uspostavim novi identitet i vizuelni jezik ove modne kuće. Želeo sam da slavim muškarce i žene koji za mene predstavljaju Burberry lica, i koji su na ovom putovanju bili uz mene od početka.“

E sada, da li prisustvujemo ičemu revoliucionarnom? Ne baš. Sakupiti devojke koje imaju milionske pratioce na Instagramu i koje iskaču iz frižidera i staviti ih u kampanju na bež pozadini i nije baš neki revolucionaran potez. Burberry prodaja nije u vrtoglavom porastu kao što je to slučaj sa brendovima Gucci ili Balenciaga. Ali nemojmo zaboraviti da je Riccardo majstor novog načina komunikacije sa publikom i kako je okupljanjem pravih lica, modela i ljudi oko sebe uspeo da preporodi Givenchy i od njega napravi u tom trenutku najcool i najhajpovaniji brend. Ostaje nam da mu damo još koju sezonu vremena da vidimo kako će se Burberry priča razvijati.