Nema mnogo važnijih stvari u životu nego imati svoj glas. I pritom svakako ne samo bukvalno biti glasan, grlen i prisutan (mada i to kada zatreba) već posebno u metaforičnom smislu, u pogledu samoizražavanja, glasnosti i transparentnosti u stavovima i idejama. Kao brend HUGO se od svojih početaka zalagao upravo za takvu odvažnost. Za hrabru i odvažnu modu koja ne zna za granice, za važnost podržavanja njenih zastupnika, vizionara, tvorac i negovanje njihovog individualnog izražavanja. Autentično i besprekorno prenošenje ideja, i podržavanje onih koji imaju potencija da se čuju glasnije od drugih i inspirišu ostale svojim idejama i primerom.
Tako je nekako HUGO duh oduvek bio usko povezan sa popularnom kulturom, blisko sarađivao sa inspirativnim i kreativnim liderima na različitim scenama i industrijama, podržavao autentičnost i beskompromisnost. Upravo zbog toga brend je nedavno pokrenuo „HUGO Louder” kampanju i novu platformu koja daje glas inspirativnim umetnicima širom sveta. Misija brenda i kampanje je pružanje pozornice mladim talentima da predstave svoj rad i govore o onome što im je važno. Ona je reflektor uperen na talente, mikrofon dat pravim ljudima da se čuju što dalje i što glasnije, pozornica da ih svi bolje vide.
Pored nove kampanje, dugoočekivana i prva zvanična HUGO prodavnica na prostoru bivše Jugoslavije otvorila je svoja vrata za kupce u Beogradu, u najvećem tržnom centru u regionu – TC Galerija. U novootvorenoj prodavnici kupci će moći da biraju komade iz najnovije kolekcije za proleće / leto 2021, koja stavlja HUGO na raskrsnicu između Istoka i Zapada, kombinujući moderno i tradiciju, poštovanje i pobunu. Ovog proleća brendu se pridružuju japansko-brazilski tattoo majstor Jun Matsui i japanski kaligraf Shin-Rei, kako bi stvorili upečatljive grafike prisutne u celoj kolekciji. Eklektični dizajn predstavljen je u jedinstvenoj kampanji pod nazivom „Bez granica“, inspirisanom idejom urbane mladalačke kulture od Berlina do Tokija.