Magazin „The New York Times“ je napisao: „Slušajte? Da li ga čujete? Taj kolektivni uzdah nakon što su modne molitve hiljada žena konačno uslišene. Phoebe Philo, svetica-zaštitnica oblačenja za „žensko oko“, kreatorka čiji rad je ubedio i Joan Didion da pozira za reklamu i koja je svoje kupce pretvorila u zagrižene grupije, vraća se industriji. I to pod svojim uslovima.“
Moramo da dodamo da so deo tog kolektivnog uzdaha i mi. Nakon tri i po godine od odlaska iz kuće Celine, konačno možemo da prestanemo da se pitamo šte će biti njen sledeći korak (u jednom momentu kolale su i špekulacije da će doći na Lagerfeldovo mesto u Chanel) ali i kada će se na taj „sledeći korak“ Phoebe odlučiti. Philo lansira sopstveni brend odeće i aksesoara koji će (manjm delom) podržati i LVMH ali će većinski biti pod njenom kontrolom što će genijalnoj dizajnerki omogućiti da brend „vodi i eksperimentiše onako kako bude smatrala da treba.“
„Biti u svom studiju, praviti nešto ponovo je za mene sada i izuzetno uzbudljivo i neverovatno ispunjavajuće,“ izjavila je Philo u zvaničnom saopštenju. „Jedva čekam da se ponovo povežem sa svojom publikom i ljudima.“
Iako saopštenje ne sadrži još bogznašta – a njena ćutljivost u medijima je legendarna – znamo da će se brend pojaviti u januaru. Odbrojavanje je počelo.