Naravno da smo pratili Super Bowl, a ove memove smo poslali svima

autor BURO.

Super Bowl je bio i ostao big deal. Ove godine sa sedištem u LA-u i visokim očekivanjima posle legendarnog nastupa Shakire i J. Lo 2020, igrali su na taktiku nostalgije sa tematikom i referencama iz 2000-ih koje se ponavljaju među ponudom visokobudžetnih reklama i deluje da se milenijalsima to prilično dopada.

Velika imena nisu izostala ni ove godine: Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige, Kendrick Lamar. Prate ih i poznati iz publike, a dosta pažnje je usmereno i ka njima – ko će sa kim ili neće doći, koji će brend poneti, hoće li napraviti neki ispad. I prema logičnom sledu događaja, i jedni i drugi završili su u memovima koji su preplavili društvene mreže. Evo koji su obeležili ovogodišnje izdanje.

Ove godine, hip-hop umetnici su po prvi put u istoriji dobili mesto pod reflektorima na Super Bowl-u. U svakom smislu. Od  50 Centa, koji je zapravo bio gost iznenađenja i započeo svoj nastup doslovno naopačke, referišući na kultni spot „In Da Club“, do nastupa Eminema koji je klečanjem nakon izvedbe svog hita iz 2002. „Lose yourself“ postao predmet kontroverze, budući da je isti gest bivši NFL igrač Colin Kaepernick iskoristio kao čin protesta protiv policijske brutalnosti i rasne diskriminacije 2016.

R&B ikona, Mary J. Blige, oduševila je svoje obožavaoce kada je izašla na scenu u bodiju ukrašenom sa 10.000 Swarovski kristala i izvodeći hitove “Family Affair” i “No More Drama”. Publika je ubrzo iskoristila materijal i samoinicijativno pesmu posvetila Kanye Westu, kralju drame, iako je on pokušao da se na Super Bowl-u takoreći sakrije od džumbusa koji je prethodnih dana napravio na mrežama. 

Super Bowl nije Super Bowl bez publike – sačinjene od poznatih – razume se. Pojavili su se, između ostalih, J.Lo i Ben Affleck koji nekako i dalje uspevaju da budu tema dana, Justin Bieber koji je sve vreme iz publike repovao uz Eminema, ali deluje da su se Beyoncé i Jay Z najbolje proveli. A kako i ne bi, budući da je njegova kompanija, Roc Nation, producirala poluvreme ovog spektakla.