Ako vam je Instagram prošlog vikenda bagovao, razlog su nove opcije. Meta je u poslednjem kvartalu prijavila pad profita za nemalih 36% što znači da će dodatno pojačati oglase kako bi nadoknadili taj gubitak. Kada upišete ime nekog korisnika otvoriće vam se oglas, a tek onda njegov profil. Iz Mete su ovo objasnili kao priliku da kreatori sadržaja monetizuju svoj profil što naravno nije slučaj. Ovo je način da Meta iznajmi vaše pratioce i profil i da plasira reklame od kojih ćete dobiti neki manji procenat, a testiranje ove opcije je već počelo u Americi. I taman kada smo mislili da je to sve, stižu novosti o dodatnim updateovima. Ne brinite, ovoga puta su u pitanju dobre vesti!
Ono što Meta planira da učini je da omogući slušanje muzike na Insta feed-u. MySpace, ti si? Aplikacija pokušava da ugradi ovu funkciju u odeljak biografija, gde će vaša izabrana pesma i biti prikazana. Pesma po vašem izboru će se navodno pojaviti pri dnu vaše bio sekcije, a da biste uopšte mogli da dodate pesmu, potrebno je da odete na sekciju „Uredi profil“, gde će se prikazati opcija „Muzika“. Odatle ćete moći da tražite pesmu i da joj date naslov, ako želite. Instagram još nije potvrdio ovu funkciju, ali evo kako bi potencijalno mogla da izgleda.