Nije novost da društvene mreže u velikoj meri utiču na uređenje enterijera, ali ono što jeste iznenađenje je da TikTok sve više parira Instagram estetici i preuzima kormilo u diktiranju najvrelijih trendova. Ono po čemu se ova mreža razlikuje od drugih jeste nepretencioznost i neupeglanost, fokus je upravo na nesavršenosti i praktičnosti, ideja je da kreatori dele savete i trikove bilo da je to vezano za modu, negu, trening ili uređenje enterijera. Ovo su dizajnerski trendovi koji osvajaju TikTok i sasvim je sigurno da će ubrzo osvajati i naše životne prostore.
Šta NE raditi?
Iako smo navikli da su trendovi uglavnom afirmativne prirode, TikTok igra na kartu onoga što ne treba da radite – kako da vam kuća ne izgleda jeftino, šta da ne kupujete ili koje greške da ne pravite. Od amatera do stručnjaka u ovoj oblasti, svi oni preporučuju šta da izbegavate bilo da ste se bacili u redizajniranje kuhinje, odabir kauča ili DIY projekat.
#studioapartment
Lepo je gledati sve te glomazne do perfekcije dovedene vile, ali je realno da su nam svima uglavnom parkirane u saved folderu, pre nego korpi za sledeću kupovinu. Sve je više kreatora koji dele svoje skučene ali inspirativne prostore pod studioapartment heštegom, predstavljajući ih kao priliku za kreativno razmišljanje i deleći savete za maksmizaciju ograničene kvadrature. Ovakav trend nam je falio.
Vladavina maksimalizma
Zbogom minimalizmu? Carnivalcore je nova, ali ne i jedina estetika koja će uneti radost u vaš dom. TikTok iznova iz magičnog šešira izvlači varijacije na temu maksimalizma, bacajući konfete u virtuelnom prostoru, slaveći sav spektar duginih boja i spojeve nespojivog. Gen Z-u nije stalo do isforsiranog luksuza i isključivo bež boje, a kreatori nam poručuju da je maksimalizam tu da ostane.
Minijature
Popularnost minijatura raste i ruku na srce, ovaj trend miluje naše skrivene, dečje, nevine želje i nezasitu potrebu za svim tim glupostima koje nam ne trebaju, ali nas beskrajno raduju. Već razmišljamo o sledećoj minijaturi koju ćemo smestiti na policu.
“My ______ if they were a ____”
Živeli moodboard-ovi! Vole ih i milenijalsi i gen Z i nije iznenađenje da doživljavaju konstantni uspon. Kroz ovaj konkretni trend kreatori voljene osobe tumače kroz moodboard-ove spavaćih soba, boja, pa čak i mirisa. Iako na prvu možda zvuči i deluje čudno, reč je o slatkom omažu prijateljima i porodici. Ako nam ne verujete, pogledajte.