Netflix otkriva: Kako je One Taste kompanija prerasla u seks kult?

autor BURO.

„Mislim da patimo od deficita uživanja u ovoj zemlji“ – rečenica je kojom počinje čuveni TED govor Nicole Daedone, osnivačice One Taste kompanije i njome inspirisan novi Netflix dokumentarac „Orgasm Inc: The Story Of One Taste.“

„Jedina stvar koja nas leči i koja je u stanju da nas probudi je – konekcija. U današnjem svetu isprepletanih digitalnih konekcija, ona istinska, iskonska, ljudska se gubi i nestaje“, nastavlja Nicole, ali i nudi rešenje: ženski orgazam.

Ono što je Nicole zajedno sa svojom One Taste posadom želela da učini jeste da reinterpretira pojam ženskog orgazma, da ga ispiše na novom jeziku i integriše ga u svakodnevni život tako da traje duže od nekoliko sekundi i bude suštinski deo ne samo uživanja, već identiteta i poimanja sebe i sveta.

One Taste je retreat koji se nalazio u Sicilijumskoj dolini. Ko bi rekao da će u sredini tehnoloških giganata, najinovativnijih programerskih ideja i startapova mesto naći i žensko uživanje? U zgradi kompanjie mogli ste pronaći orgazmično šišanje (nije šala), studio za jogu i gomilu ljudi koja živi zajedno sa osnovnom misijom istraživanja seksualnosti.

Nicole je, nesumnjivo, žena od biznisa. Ona je pronašla smeo, ili pak lukavi način da spiritualnost poveže sa njenim orgazmičnim meditacijama nazivajući ih OMing sesijama, tako da je seksualnu praksu izjednačila sa duhovnom. Znanje o ženskom orgazmu koštalo je 50.000$, ali Nicole nije prodavala seks kao takav, već ga je uvezala sa wellness industrijom i celom idejom o osnaživanju žena, u jeku MeToo pokreta. I napravila je „pametan“ potez, budući da je One Taste ubrzo počeo da se širi i prema Evropi.

Podliji deo njene strategije krio se u iskusnom iskorišćavanju emotivnog stanja ljudi – muškaraca koji su se prijavljivali na njene radionice jer nisu bili u stanju da održe duge veze sa ženama ili žena koje se nisu usuđivale da iskominiciraju svoje intimne potrebe partneru. Nicole je igrala na kartu zastrašivanja – zamislite da to traje čitavog života, govorila bi im, a ljudi su hrlili za njenim programima, preplašeni i ujedno najzad viđeni i saslušani.

Ali, Nicole nije samo ohrabrivala iskazivanje seksualnih potreba i podsticala dugotrajne orgazme, ona je pravdala nasilna ponašanja pod parolom da je to prirodno, predatorsko ponašanje muškaraca prema ženama i da one od toga ne treba da beže, već da tu silinu iskoriste za seksualno zadovoljenje. Igrala se pojmovima žrtve i zlostavljača i umovima ljudi koji su verovali u Nicole kao u Boga.

One Taste je od otvaranja i istraživanja polja sopstvene seksualnosti počeo da prerasta u neku vrstu nove, seksualne religije. Nicole je 2017. prodala akcije u kompaniji, 2018. godine sve One Taste lokacije širom Amerike su se zatvorile, a aktivnosti ovog startapa su pod istragom FBi-a. Ako vas zanimaju detalji, predlažemo da pogledate dokumentarac.