Marija Stojanović i Aleksandra Mišić Dodić o biznisu, inovacijama i motivaciji

    03.11.2022.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/yetel_cover.jpg

    Marija Stojanović i Aleksandra Mišić Dodić su žene koje se nalaze na poziciji da svojim zalaganjem utiču na naš život i olakšaju nam svakodnevno funkcionisanje. Naime, one se nalaze na čelu tima koji je u kompaniji Yettel zadužen za razvoj digitalnih platformi i inovacije. Yettel aplikacija omogućava korisnicima da budu u toku sa svojom potrošnjom mobilnih usluga, ali i da aktiviraju nove usluge kao što su „Yettel Petak“ i „Yettel Svaki dan“. „Yettel Svaki dan“ nudi svakodnevne promocije kod više od 100 poznatih brendova u preko 10 različitih kategorija. Reč je o brendovima kao što su Gigatron, Wolt, Glovo, N Sport, Sportvision, Lisca, Dexy Co, Promoda, Legend, klinika Colić, Viceroy i brojni drugi. Na jednom mestu, pre kupovine, korisnici mogu da pronađu promocije u svojoj blizini i u skladu sa svojim interesovanjima. Najbolje od svega jeste činjenica da su ponude dostupne i za one koji nisu korisnici Yettel mobilnih usluga, a potrebno je samo da posete svakidan.yettel.rs

    „Yettel Svaki dan“ povezuje veliki broj malih i srednjih preduzeća sa korisnicima Yettel mreže. Tako, salon lepote iz Subotice ima priliku da se poveže sa korisnicama koje žive u Subotici, određene su starosne dobi, i zainteresovane su za ovaj vid usluge. Ova usluga pomaže korisnicima da optimizuju potrošnju, online i bez puno pretrage.

    Našli smo se sa Marijom i Aleksandrom i razgovarali smo o radu u telekomunikacionoj industriji, biznisu, ciljevima i idejama koje njih inspirišu i čine da ostanu motivisane.

    Šta je ono što vas najviše ispunjava kod vaše pozicije?

    Aleksandra: Svaki moj novi dan je miks različitih ljudi, tema, energija. Uživam u svakoj na drugačiji način. Dosla sam do tačke kada znam da znam biznis. Sada želim da stvaram.

    Marija: Ispunjava me kreativnost koju mi pozicija omogućava i prilika da korporativno okruženje učinim sličnijem start-up zajednici, pri kreiranju novih proizvoda i usluga. Cilj mi je da korisnici imaju besprekorno iskustvo na Yettel aplikaciji, web-shopu i novoj digitalnoj platformi Yettel Svaki dan koja je potpuno inovativna na našem tržištu.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1667484986159201.jpg
    ALEKSANDRA MIŠIĆ DODIĆ
    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/166748498339049.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/166748498563847.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1667484984353515.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1667484985124794.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1667484983854475.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1667484984051963.jpg

    Radile ste u Telenoru, sada ste Yettel. Da li se i šta promenilo u vašem odnosu prema poslu i kako vi gledate na ovu promenu?

    Marija: Promena brenda je velika promena za nas kojoj se prilagođavamo i dalje. Meni lično je doneo i promenu posla, oformila sam novi tim koji se bavi razvojem digitalnih platformi u Yettelu. Ceo tim sada ima priliku da unese nešto svoje u proizvode i usluge koje kreiramo s novim brendom.

    Aleksandra: Promena brenda za sve nas koji smo tu još od početka i dolaska Telenora je prilika da doprinesemo kreiranju nove kulture, čuvajući ono dobro, ali unoseći i nešto lično, svoje u novi brend. To je neprocenjiva prilika koju sam ja iskoristila

    Vi radite na novom Yettel projektu, koliko možete da nam kažete o tome, šta možemo da očekujemo u narednom periodu?

    Marija: “Yettel Svaki dan“ donosi korisnicima specijalno kreirane popuste i pogodnosti u saradnji sa našim partnerima. Te ponude kreirane su u skladu sa njihovim onlajn navikama, a baziraju se na potrošnji, demografiji i lokaciji. Na aplikaciji je moguće pronaći ponude iz raznih oblasti – od kozmetičkih salona i restorana u kraju, pa do posebnih pogodnosti iz sfere sporta i rekreacije, mode, tehničke robe, opremanja stana – zaista nam je cilj da korisnicima olakšamo kupovinu. U toku je i nagrađivanje korisnika koji iskoriste najviše kupona i to telefonima Iphone14 i Samsung Galaxy S21FE.

    S druge strane, ovom inicijativom pružamo priliku firmama da se povežu sa našom velikom bazom korisnika i to odabirom željene ciljne grupe. Na taj način zaista imamo „win-win“ pristup za korisnika i partnera, i najbolje pogodnosti na tržištu.

    Zahvaljujemo se Mimco Showroom-u na ustupljenom prostoru za slikanje

    Saznaj više:
    Povezani članci: