Lekcije iz biznisa nikada nisu bile dostupnije uz ove domaće podkaste

    25.02.2022.
    RECOMMENDED

    Poslednjih nekoliko godina tema biznisa, koja je važila za sinonim velikim brojkama i nepodnošljivoj administraciji sve više se demistifikuje i približava „običnom“ čoveku. Ipak, savremeni čovek ne raspolaže sa puno slobodnog vremena. Jedna od dobrih stvari koja se iz tog nedostatka rodila jeste sve veća pažnja usmerena na podcaste i njihov potencijal. Štaviše, oni nisu više samo sredstvo za ubijanje vremena u vožnji ili beskrajnim redovima, već ozbiljan edukativni alat. Skrećemo vam pažnju na neke od najboljih biznis podcasta na našim prostorima. Njih ipak slušajte fokusirano, jer ćete sigurno posegnuti za papirom i olovkom kako biste pribeležili neke od zlatnih saveta.

    Biznis priče

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1645799525524183.jpg

    Kreator podcasta „Biznis priče“ je Vladimir Stanković, poznat po svom Instagram kursu i znanju koje nesebično deli na toj mreži godinama unazad. Podcast je nastao iz Vladinih razgovora uz kafu i pivo koje on praktikuje sa mentorima i ljudima od kojih uči i o kojima razmišlja danima kasnije. Razgovora koji štede godine lutanja i posle kojih se rađaju nove ideje, a motivacija raste. Vlada se u jednom momentu zapitao zašto to ne bi podelio sa drugima i ubrzo realizovao podcast projekat „Biznis priče“ koje od samog početka beleži eksponencijalan rast, a isti je ove godine dobio i formalno priznanje za najboljih 50 online stvari u Srbiji. 

    Pojačalo

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1645799519563542.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1645799525568029.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1645799525588483.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/02/1645799525547381.jpg

    „Žiška“ podcast u fokus stavlja oblast komunikacije. Svake nedelje bave se drugim pitanjem, od onog ko je bio prvi influenser, pa sve do kompleksnijih tema poput marketinške manipulacije. „Žiška“ je autorski podcast istoimene kreativne agencije.

    Saznaj više:
    Povezani članci: