Vreme je za Pillow Talk: Christina Aguilera lansira lubrikant

    22.06.2024.
    RECOMMENDED

    Playground, brend koji je suosnovala Christina Aguilera, kako bi dala mali doprinos tome da se žene osećaju bolje u vezi sa seksualnošću, upravo je lansirao lubrikant – Pillowtalk. Lubrikant je na bazi vode, košta 20 američkih dolara, a kako bi proslavili njegovo lansiranje, brend je pokrenuo novu kampanju – usmerenu na liniju za seksualno zdravlje 1-888-PLY-GRND, koju vodi Aguilera, s ciljem da destigmatizuje razgovore o seksu.

    – Ljudima je zaista neprijatno da pričaju o svemu što se tiče seksualnog zdravlja. Naša misija je vođena ciljem, porukom i svrhom koliko i proizvodom, kaže suosnivačica i izvršna direktorka Playgrounda, Catherine Magee, dodajući da je lično bila posramljena tokom prikupljanja sredstava za brend prošle godine, dodajući da, iako brend trenutno ima nekoliko verzija lubrikanta na bazi vode, Pillow Talk je ideja same Christine Aguilere.

    christina aguilera pillowtalk

    – Christina Aguilera voli esencije. Mirisi su deo njenog kreativnog procesa. Kada je u studiju, ima svoje omiljene sveće. Kada smo započeli ovaj proces, u potrazi za esencijom, donela je svoje omiljene pesme, sveće i proizvode koji pomažu u stvaranju atmosfere u spavaćoj sobi. Na osnovu toga smo osmislili esenciju lubrikanta, izjavila Magee.

    Pillow Talk ima adaptogenu formulu, može da poboljša libido, a sadrži note ruže, cveta heliotropa, božura i tonka pasulja. Kompleksna esencija se može opisati kao „Wild Rose & Cream“, a evocira reči kao što su „toplina, ženstvenost, seksi, senzualno, romantično, sanjivo, suptilno, kremasto, privlačno i primamljivo.“ U skladu sa svojom misijom, Playground će donirati 1 procenat neto prihoda od Pillow Talka udruženju imena Center for Intimacy Justice.

    Christina Aguilera Talks

    Linija 1-888-PLY-GRND pruža ljudima priliku da pričaju sa pevačicom.

    – Ova linija će pružiti priliku ljudima da učestvuju u pravom pillow talk-u sa pevačicom, pri čemu će sama Christina Aguilera govoriti o društvenoj misiji i ciljevima Playgrounda, rekla je Magee.

    christina aguilera photos d 7648ed

    Na liniji, zainteresovani mogu slušati savete o intimnosti od Aguilere, saznati više o Pillow Talku, dobiti kod za popust i podeliti svoje savete. Takođe, mogu ostaviti glasovnu poruku sa svojim brojem telefona za šansu da dobiju jedan-na-jedan poziv od Aguilere.

    – Ova kampanja se direktno obraća ženama, podstičući bolje razgovore i „stajući na crtu“ sa kulturom srama koja okružuje žensko seksualno zdravlje i uživanje, a sve to dok doprinosi važnom cilju, rekla je Christina Aguilera u saopštenju.

    Iako brend nije želeo da deli prodajne podatke o lansiranju, portal WWD je ranije izvestio da se očekuje da brend dostigne 5 miliona dolara prodaje u 2023. U budućnosti, brend, u kojem je Christina Aguilera suosnivačica, fokusiraće se na proizvode koji poboljšavaju seksualno zdravlje – kao što su formula za poboljšanje libida i clean sastav proizvoda.

    Fotografije: Instagram

    Saznaj više:
    Povezani članci: