Gwyneth Paltrow još dublje ulazi u mejkap vode i lansira beauty proizvod bez kojeg ne može da živi – maskaru! Sa porastom prodaje kozmetike – od 40 procenata u 2023. godini, glumičina kompanija Goop ima želju za još većim rastom i to planira da postigne prvom maskarom ikada. FeatherLash Lifting Serum Mascara, od 28 dolara, upravo je lansirana i postaje četvrti stub u Goopovog mejkapa, pridružujući se Colorblur Glow Balm, Clean Nourishing Lip Balm i Bronzing Gel.
– Maskara je jedina stvar koju koristim ako izlazim, osim ako mi šminker ne radi šminku. Minimalista sam i kad je izgled u pitanju, a u svemu tome maskara pravi ogromnu razliku. Definiše oko, čini da izgledate kao da ste se lepo naspavali. Volim maskaru — i nisam mogla da pronađem nijednu celan maskaru, a da se ne razmazuje nakon nekoliko sati, izjavila je Gwyneth povodom lansiranja maskare.
Kao i svi Goop mejkap proizvodi, maskara se koristi za ulepšavanje, ali i neguje – ova konkretno sadrži sastojke koji poboljšavaju zdravlje trepavica i jača njihov koren, a sadrži i alge koje povećavaju gustinu. Fora je i u četkici – tako je sužena da može da dosegne do najsitnijih dlačica.
– Imali smo milion iteracija dok nismo došli do maskare sa kojom sam bila super zadovoljna, izjavila je Gwyneth koja sebe naziva „megaperfekcionistom“ i istakla da je pažnja prema detaljima ključna za uspeh u svetu lepote danas.
Brend Goop, koji je 2016. osnova beauty odsek, ne planira u skorije vreme da širi mejkap ponudu.
– Važno je fokusirati se na hero proizvode i postojeći asortiman. Kao biznisi, lako se naviknemo na novotarije, što je u redu, ali je važno imati jaku strategiju za proizvode koji ljudi vole, zbog kojih dolaze kod vas i zbog kojih vam se stalno vraćaju, istakla je Gwyneth Paltrow.
Gwyneth i Goop ponuda
Osnovna Goop beauty linija prodaje se u Goopbuticima u Nordstromu i Detox Marketu u SAD, odabranim Mecca prodavnicama u Australiji i Novom Zelandu i u Oh My Cream u Francuskoj. Ove godine lansiran je Good.Clean.Goop u Targetu i na Amazonu, dva potpuno nova kanala.
Još jedan uspešan poduhvat za kompaniju bio je Goop Kitchen, usluga dostave zdravih obroka koju je Paltrow lansirala u Los Anđelesu. Na pitanje da li bi mogla da doda beauty proizvode u ponudu dostupnu za dostavu glumica je odgovorila u zoom intervjuu za WWD, stavljajući pile u rernu da se peče: „Oh! To je zanimljiva ideja!“
Fotografije: Promo