Upoznajte pet niche brendova koji prave prirodne i organske parfeme

    21.04.2020.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/04/greenparfemi_cover.jpg

    Svet parfema je priča za sebe. Lično ne poznajem ljude kojima je “svejedno” kada su mirisi u pitanju – svi imaju vrlo jasan stav o tome šta im odgovara, a šta ne. Ipak, malo ko razmišlja o parfemima na isti način kao o ostatku kozmetike kada su sastojci u pitanju, iako se osobama sa osetljivom kožom preporučuje da prvo pređu na proizvode koji ne sadrže dodate mirise. Miris u bočici u našim glavama nekako nije isto što i miris u kremi za lice.

    Možda je tako zato što parfeme doživljavamo kao određenu vrstu misterije i ja zaista nemam ništa protiv toga (i sama sam zavisna od njih) ali da li ste znali da proizvođači parfema nisu dužni da na pakovanje stave sastojke koji isti sadrže? Potpuno prirodni parfem ne postoji, kao što ne postoji ni potpuno prirodna kozmetika bez konzervansa koja može da preživi van frižidera. Ipak, postoje i niche parfemski brendovi koji svoj koncept prave upravo oko toga da su transparentni sa svojim sastojcima kao i na činjenici da koriste minimalno štetne sastojke. Zaboravite na ulja iz hipi indijskih radnji i bazara – ovo je nešto sasvim drugo. Donosimo vam pet brendova koje vredi da upoznate.

    Heretic

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/04/1587469804958648.jpg

    „Jeretik“ je neko ko se ne želi da se povinuje opšteprihvaćenom mišljenju i idealima mase, a upravo je ovo ideja oko koje napravljen ceo niche brend parfema Heretic. Njihov glavni nos, Douglas Little, sebe naziva alhemičarem i odbija da se koristi hemikalijama koje upotrebljava većina proizvođača mirisa, a zatim prevazilazi i taj koncept. Naime, parfemi sa njegovim potpisom napravljeni su od isključivo prirodnih sastojaka dobijenih iz biljaka koji se mešaju sa alkoholom dobijenim od organske non-gmo šećerne trske. Lista sastojaka je takođe dostupna svima.

    mizu brand

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/04/1587469804701919.jpg

    Osnivač američkog brenda Mizu, Mason Hainey, posvećen je stvaranju trenutaka u kojima učestvuju sva čula. Svoj samostalan posao otpočeo je 2012. godine i od tada se bavi stvaranju mirisa za prostor, telo i dušu. Svi sastojci koji se koriste su prirodni i vrhunskog kvaliteta i dobijeni održivim putem – proizvodi se prave na zanatski način i uz poštovanje ekoloških propisa. Mizu potpuno opravdano sebe opisuju kao botanical perfumer. Pored parfema i ulja, imaju i neverovatnu selekciju mirisnih sveća.

    henry rose

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/04/1587469804489836.jpg

    Verovatno ste čuli da Michelle Pfeiffer ima svoju liniju prafema ali da li ste znali da je upravo ona jedan od pionira parfema koji nisu toksični? Sve njene formule su napravljene u skladu sa propisima koje su izdale organizacije Environmental Working Group i Cradle to Cradle Products Innovation Institute. Brend koji je osnovala prošle godine i nazvala Henry Rose koristi i sintetička ulja i ulja koja se dobijaju prirodnim putem iz biljaka ali koja se smatraju sigurnim za upotrebu „na duge staze“. Pored toga, transparentnost je jedna od njenih glavnih deviza pa je za svaki proizvod kompletna lista sastojaka navedena na pakovanju.

    petite histoire

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/04/1587469804872285.jpg

    Ime ne može zvučati više francuski ali neka vas to ne zavara, ovo je niche parfemska kuća za koju je ideja potekla iz Amerike ali su dobavljači i proizvodnja smešteni u Francuskoj, u Grasu. U ponudi se nalaze četiri parfema od kojih je prvi napravio i osnivač samog brenda Petite Histoire Jeff Smith, a ostala tri Mathieu Nardin (koji u svom portfoliju ima parfeme kreirane i za Miller Harris, Etro i Anick Goutal). Sastojci su prirodnog porekla i dobijaju se na tradicionalan način, a ambalaža napravljena tako da se može reciklirati.

    floratropia

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/04/158746980482596.jpg

    Floratropia je poseban koncept – dovoljno je samo da bacite pogled na pakovanje. Francuski brend osnovala je Karine Torrent koja samu sebe opisuje kao entuzijastu za parfeme i prirodu. Zbog toga svoje proizvoda pravi u malim serijama, a svi sastojci koji se koriste u proizvodnji parfema su prirodnog porekla i uzgojeni na održiv način, čak je i alkohol koji se koristi za rastvaranje dobijen od pšenice organskog porekla. Ambalaža se može dopunjavati i reciklirati. 

    Saznaj više:
    Povezani članci: