Igra (ne)autentičnosti: Zbog čega Gen Z influenseri i zvezde štancuju parfeme

    27.07.2022.
    RECOMMENDED

    Za generaciju koja se od jutra do sutra poziva na autentičnost, Gen Z je po (bar) jednom pitanju poprilično licemerna. To pitanje su parfemi koje „njihovi“ poznati izbacuju isto tako „od jutra do sutra“. Devedesete i dvehiljadite vratile su se na sva zvona, a osim modnih trendova zvezde nove generacije odlučile su da treba ponovo da se vratimo u „Smells Like Teen Spirit“ stanje svesti i to vrlo bukvalno. Svi mi koji smo ih preživeli u prvom krugu – i kosa nam se na glavi diže od farmerki niskog struka i Juicy Couture trenerki – dobro se sećamo da se tada nismo osećali kompletno bez još jedne stvari, koja se fakat ne vidi na fotkama, a to je neka od mirisnih vodica sa potpisom Britney Spears, J.Lo, Beyoncé ili Paris Hilton.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/07/1658932141258323.jpg

    I tako, jedna za drugom, nižu se parfemi iza kojih stoje Billie Eilish, Addison Rae, Ariana Grande, Charlie D’Amelio… Lista je svakim danom sve duža. Ali, nasuprot onome što bi trebalo da poverujemo (i progutamo kao kuku, štap i olovo), ovo suštinski teško da ima puno veze sa iskrenim ličnim izrazom i gorepomenutom autentičnošću već se radi o proračunatom poslovnom potezu. 

    Ne, naravno da u tome nema ničeg lošeg, samo je malo smešno što bilo ko očekuje da bude protumačeno na neki drugi način, zar ne? Prema poslovnoj osvešćenosti i sposobnostima Gen Z, onako generalno, imamo vrlo visoko mišljenje ali ideju da je bilo ko od njih preko noći od TikTok zvezde postao vrstan parfimer zaista je teško shvatiti ozbiljno. Pre će biti da su njihovi marketinški timovi jednoglasno odlučili kako se treba ukrcati na voz koji je startovala Eizabeth Taylor još davne 1991. godine svojim legendarnim parfemom White Diamonds.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/07/1658932065494521-scaled.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/07/1658932467240782.jpg

    Tvrdnje kako Gen Z kupci „lako prozru svaki lažni proizvod“ ovde nekako ne vredi i, ne mlada gospodo, po ovom pitanju, uopšte se ne razlikujete od bilo kojih svojih prethodnika. Neke specifičnosti tržišta ipak postoje – što je jedino i logično – pa tako, na primer, Gen Z ne želi jedan parfem po kom će ih svi prepoznavati već tzv fragrance wardrobe sastavljenu od parfema kojim će izraziti svako svoje raspoloženje, što može da shvati svako ko je pogledao bar 2-3 #PerfumeTok videa.

    Gen Z zvezde odlučile su da svojim fanovima olakšaju ovaj posao.

    Saznaj više:
    Povezani članci: