Netflix i HBO nam nude i beauty trendove za bindžovanje

autor Manda Javorina
stranger square 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/08/stranger_cover_update.jpg

Serijska lepota

U borbi za prevlast nad našim srcima Netflix i HBO stalno povećavaju uloge. Nemamo ništa protiv ovog takmičenja u kom je jednostavno nemoguće ne uživati, a poslednjih meseci ono se intenzivno prebacilo i u beauty arenu. Činjenica da se trendovi rađaju na ekranu svakako nije nova ali je sada ova pojava prerasla u pravu stihiju. Pre nekoliko meseci pratili smo čitave diskusije o savršeno ovalnom manikiru koji Night King ima u poslednjoj sezoni serije „Igre prestola“, a koji je igrom slučaja potpuno u trendu, kovrdžave šiške su se vratile na scenu zahvaljujući Natashi Lyonne i njenoj Nadiai. Sada, kada je smena sezona takoreći iza ćoška, naslovi koji nas vrebaju sa svih strana odnose se manje na izveštaje sa Nedelja mode (ili čak Instagram trendove), a mnogo više na dva trenutna šampiona streaming kuća: serija „Euforija“ i „Stranger Things„.

 

Ako je suditi po tome kako se borba odvija poslednjih meseci, Netflix dominira kada je kosa u pitanju, a HBO makeupom. Pored očiglednih marketinških razloga i saradnji sa raznim brendovima na ograničenim serijama silnih proizvoda, iza ovoga stoji i nešto vrlo prirodno: za sve nas beauty entuzijaste malo šta je tako katarzično kao onaj trenutak kada se u nekom chic flicku pojavi glavna heroina, a ceo svet zastane. Znate na šta mislim, post-makeover Brittany Murphy. Obrve Sandre Bullock kada preko nje pređe cela mašinerija priprema za izbor za mis… Politički korektno ili ne, kozmetika utiče na dramu i čini da svi makar malo zadrže dah. A danas je mnogo više inkluzivna, a mnogo manje „izbor za mis“. Malo ko, osim profesionalaca i teških zaljubljenika, je svestan koliko razmišljanja ide u vizuelno konstruisanje svakog lika, bilo da se radi o šminkanju ili odeći. Najbolje kreacije su zapravo „neprimetne“ zato što onda lik ne možete ni da zamislite nekako drugačije, a vaša identifikacija počinje u sekundi kada uzmete četkicu u ruke ili odete kod frizera.

 

@donni.davy

@strangerthingstv

 

 

Serija Euforija je trenutno ozbiljan igrač i verovatno zaslužna za dupliranje prodaje šljokica van sezone Božića i Nove Godine, a šminkerka Doniella Davy koja je odgovorna za lookove koji su nam pomutili razum postala je senzacija. Dodala bih, sa punim pravom. Njena šminka spada pod kategoriju psiholoških studija, evoluciju likova i njihovo unutrašnje stanje skoro da prati efektnije i tačnije od samog teksta, a istovremeno je tako upakovana da jedva čekate da zagnjurite prste u boje. I svi su srećni (ne likovi, nego mi). Mislite da ovo sve shvatam preozbiljno? Možda. Ali, u ovom konkretnom primeru, probajte da mi odgovorite na sledeće: kada je mejnstrim javnost poslednji put iskreno sanjala da jedan na jedan izgleda kao trans osoba? Sad guglujte Jules. I dajte više te šljokice!