Ovo su jasni pokazatelji da će vaš biznis uspeti 

    14.07.2023.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/07/Cover_Wide_biznis.jpg

    U prethodnih par godina čini se da je lakše nego ikada oživeti svoju viziju i pokrenuti lični projekat. 
    Svedočimo većoj podršci društva.
    Internet je prepun kako da unaprediš svoj biznis saveta.
    Postajemo svesni da su naše unutrašnje veštine vredne toga da ih svet vidi. Pa ipak ništa od toga ne odlazi sa nama uveče na spavanje, kada se javlja najbitnije pitanje

    Da li će ovo uspeti?

    Da li mogu da prenesem svoju zamisao tako da ostanem verna svojim vrednostima, da li će ljudi voleti ono što želim da predstavim?

    Bilo da je tvoj biznis tu da ulepšaš, olakšaš ili ispuniš nečiji život, bilo da se radi o proizvodima, unikatnom dizajnu ili uslugama koje fale našoj svakodnevnici – bez  hrabrosti ne vredi ni staviti ideju na papir. 
    Unutrašnja hrabrost je tajni sastojak koji ne možemo da pozajmimo od drugih  i naša najintimnija misija koju ne možemo da delegiramo saradnicima. Imati svoj lični projekat, brend ili strast u koju verujemo, odlika je ličnosti koja ima viziju veću od svoje trenutne realnosti.
    Moglo bi se olako i okarakterisati „ludošću“, jer to je izlazak na potpuno nepoznat teren, ulazak u mračnu sobu sa nadom da će se svetlo upaliti u momentu kad nam je najpotrebnije. Da, izuzetno je važno biti organizovan, disciplinovan, posvećen. 
    Važno je biti spreman na stagnaciju, velike odluke i suočavanje sa greškama. Na kraju dana, svako ko se usudi na taj korak ka svojim snovima, ni ne pomišlja da će najteži deo izgradnje biznisa biti onaj unutrašnji momenat. Najvažniji poslovni sastanak ćeš uvek imati nasamo sa sobom. Zato što ne postoji način da dobijemo odgovor spolja – da li mi je uspeh zagarantovan?
    Možeš da imaš finansijski najuspešniji mesec – i da se osetiš prazno iznutra.
    Može da se desi da imaš listu klijenata koji čekaju na tvoj proizvod, a da nisi siguran/a da je to ono što želiš da stvaraš i dalje. Možeš da imaš revolucionarnu ideju, a da osećaš odbojnost prema prodaji i na kraju odustaneš. Isto tako, vizija koju snažno osećaš u sebi može biti ismejana toliko puta, a ti ćeš i dalje verovati u njen smisao i koračati napred. Projekat koji toliko dugo živi u tvojoj podsvesti može dobiti svoju priliku onog trenutka kada niko ne veruje da postoji šansa za realizaciju. Što nas dovodi do našeg današnjeg zadatka, ukoliko zaista želimo da postignemo uspeh.
    Potrebno je da postavimo sebi pitanje na malo drugačiji način.
    Umesto „Da li ću ja uspeti u ovom poduhvatu?“ zapitaj se

    „Zašto baš JA ne bih uspela?“

    „Zato što je teško? Zato što je izazovno? Zato što trenutno nemam resurse? Zato što nemam vremena?“

    Da li su razlozi koje navodiš veći i jači od tvoje unutrašnje vatre da kreiraš promenu u sebi i oko sebe?
    Da li je to dovoljno dobar razlog da se zaustaviš onda kada plan ne teče po tvojoj zamisli?
    Istina je da ne postoji samo jedan prediktor uspeha.
    Samo zato što pojam uspeh za svakog predstavlja nešto jedinstveno.
    Ono što je sasvim izvesno jeste da ćeš istrajati i ostvariti svoj cilj, sve dok je tvoja ljubav prema viziji veća od tvog straha od neuspeha.
    Makar toliko veća da danas šapneš sebi

    U REDU JE AKO NISAM TAMO GDE SAM ŽELELA DA BUDEM PRE GODINU DANA. VEĆ SUTRA MOGU DA ZAKORAČIM NAPRED. 

    Saznaj više:
    Povezani članci: