Iako već imamo neke pretpostavke o tome šta će biti u trendu ovog proleća, sada imamo dalji uvid u to šta možemo da očekujemo zahvaljujući istraživanju iza kog stoji Net-a-Porter.
Marketinška direktorka Net-a-Portera Libby Page precizno je definisala koji komadi i trendovi prodavci smatraju da će biti glavni za predstojeću sezonu, potkrepljeno podacima.
SAVREMENA ROMANSA
Dizajneri su uneli dašak romantike u komade koji reinterpretiraju tradicionalne ženske siluete, boje i materijale. Ovaj trend se u kolekcijama za proleće/leto manifestovao na različite načine, ali Net-a-Porter se najviše uzda u haljine inspirisane donjim vešom, providne suknje sa šljokicama i pastelne palete. Zapavo, zabeležili su 125% povećanu potragu za pastelnim haljinama posle meseca mode, pokazatelj da postoji potražnja za nežnim bojama.
SPORTSKA SVEDENOST
Svakodnevni komadi i dalje su inspirisani sportskim dizajnom. Sada su preuzeli sofisticirani i preppy senzibilitet koji dočarava kontinuiranu dominaciju ležerne odeće. To primećujemo u oboliku ragbi pantalona, retro patika, najlonskih jakni i polo bluza ili haljina, kao što smo videli kod Loewe-a.
UZVIŠENA SVAKODNEVNICA
Tokom 2023. godine smo primetili porast quiet luxury trenda, ali ove sezone primećujemo novu varijaciju na temu jer su dizajneri osnovne komade uzdigli na novi nivo, i sve to zahvaljujući uzbudljivim detaljima. Neki primeri su mokasini na štiklu sa Gucci modne revije, Loewe pantalone visokog struka i špicaste Valentino baletanke sa kaišićima.
PRIMARNE BOJE
Već predviđamo da će tamnocrvena biti jedna od glavnih boja za proleće ove godine, ali Net-a-Porter se kladi u još jedan trend – primarne boje. Jarke, smele nijanse crvene, žute i plave preuzele su tron, dok neutralne boje tonu u zaborav.