Chanel je prikazao novu kolekciju u Parizu, bili smo na licu mesta
Četiri nedelje mode protutnjale su brzinom svetlosti, modna klika brzo se selila od Njujorka, preko Londona i Milana, pa sve do Pariza, a veliko finale je Chanel revija. Za novu kolekciju čuvene francuske modne kuće tradicionalno je rezervisan poslednji dan Nedelje mode i zaista uzbuđenje je tada na vrhuncu. Pariz treperi od očekivanja, a neverovatna saobraćajna gužva koju čini kolona crnih automobila i gomila pešaka odevenih u Chanel znak je da stiže vrhunac sezone. Znate da je BURO. tim ovih dana u Parizu odakle sprema sadržaj koji ćemo deliti narednih dana, a osnivačica BURO. platforme Miroslava Damjanović je i ovog puta bila na Chanel reviji.


Grand Palais je lokacija koja je poslužila kao scenografija za modele za jesen/zimu 2023. godine i naravno da se kreativni Chanel tim na čelu sa Virginie Viard potrudio da još jednom zadivi i očara zvanice. Scenom su dominirale ogromne skulpture u obliku cveta kamelije koji je u srcu linije N° 1, skincare i make up kolekcije koja nudi inovativan i održiv pristup lepoti. U vazduhu se i osećao nežan miris kamelije, budući da je svakog gosta na njegovom mestu sačekao cvet kamelije. Tema je bila jasna.





Virginie Viard je osmislila liričnu odu tom cvetu, i njegov motiv pojavio se na svakom mogućem odevnom predmetu i aksesaoru, od crnih kožnih cvetova na kragni trenč mantila, sve do nežnih belih cvetića na džemperima. Gabrielle Chanel fotografisana je upravo sa cvetom kamelije zabodenim na kaiš još 1913. godine, a od 1924. godine to je motiv koji se ponavljao u njenim kreacijama. Karl Lagerfeld nastavio je njenim stopama i tokom 36 godina koliko je proveo na čelu modne kuće često je uključivao kameliju u svoje kreativne vizije, najupečatljivija je bila predivna venčanica sastavljena od 4.000 kamelija koju je prikazao 2005. godine u okviru predstavljanja jesenje kolekcije visoke mode.


„Kamelija je Chanel zaštitni znak, večno obeležje. To je zimski cvet, a ovo je kolekcija za zimu“, rekla je Virginie, „volim je zbog njene delikatnosti, ali i snage“. Boje koje su dominirale na modelima su crna, bela i siva, a manekenke na pisti su ponele kardigane od angore i sakoe koji su bili posuti mekanim aplikacijama u obliku kamelije, koje iz daleka izgledaju kao nežne pahuljice.









Kolekcija je takođe omaž Aziji i za film koji prati kampanju noseća uloga je poverena glumici Nani Komatsu, a njegova premijera bila je baš na reviji, film je projektovan na gigantskim skulpturama tokom defilea.











Povezani članci
Buro 24/7 Izbor