Pretraga

#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates

#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates

Tekst: BURO.

Foto: Jasna Prolić

Znate ko su Mates i znate da su uveliko prepoznatljivi po svom jugonostalgičnom pristupu modi, odevanju koje osvaja na prvi pogled svojom autentičnošću i estetikom. Nakon što su krajem novembra predstavili još jednu zapaženu kolekciju naziva „B Strana“, sada nam predstavljaju i prateću kampanju čija je glavna zvezda ikona modne scene stare Jugoslavije – Ruška Jakić.

Budući da je inspiracija za poslednju kolekciju najpre potekla iz perioda devedesetih koji je na Marka i Sašu ostavio najveći utisak kroz muziku, film i kulturu, nije neočekivano da su priču poželeli da upotpune i damom koja je sve to proživljavala, i to u prvim redovima.

„Veliki utisak na nas ostavio je femme fatale talas devedesetih, a Ruška je i dan danas neko ko je autentičan, divna žena koja i dalje veoma pridaje značaja lepoti, neko ko i dalje modu posmatra kao igru i veliki izvor inspiracije. Poželeli smo da o tom vremenu više čujemo od žene koja je velika predstavnica mode, pa i uopšte devedesetih, budući da nas je njena kultna emisija „Ljubav i moda“ kao začarane držala pred malim ekranima još kad smo bili deca“, objašnjavaju Mates.

#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 1)
#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 2)
#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 3)

Iza Ruške Jakić, jedne od najistaknutijih novinarki naše javne scene, stoji bogato kulturno iskustvo nastalo kroz posvećen rad, kako i sama kaže.

„U Jugoslaviji su postojala imena kojima su se ljudi divili. Ja sam imala tu sreću da krenem da radim Bazar sa Aleksandrom Joksimovićem, da se družim sa Mirjanom Marić i ljudima poput njih. Meni je drago da postoje mladi dizajneri koji se trude da nešto novo naprave i koji su učili od tih velikih imena. Volim da kažem da se u životu treba igrati, igrati se u ljubavi, a naročito se igrati u modi“, priča Ruška Jakić u razgovoru sa Mates dizajnerima.

#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 4)
#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 5)
#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 6)

Hrabra i autentična pojava uveliko karakteriše Mates dizajn, gde se osim jarkih boja, dekadencije i eklektike ističe i samopouzdanje kakvo dolazi sa komadima inspirisanim velikim imenima i periodima najpre u domaćoj i regionalnoj modi i kulturi. Mates devojka bi bez sumnje svaki dan trebalo da započne onim fabuloznim „dobro jutro lutko“.

„B Strana“ predstavljena je na digitalnoj reviji, koja je već sezonama autentičan način prezentacije kada je Mates u pitanju i upravo se oni mogu nazvati pionirima takvog predstavljanja na našim prostorima.

#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 7)
#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 8)
#DobroJutroLutko: Pogledajte prvi novu kampanju brenda Mates (фото 9)

Iza videa za kolekciju „B Strana“, kao i iza fotografija kampanje, stoje direktorka fotografije i rediteljka Jasna Prolić, kamerman Strahinja Marković i Luka Pejčić. Kao i do sada, Marko i Saša bili su od početka do kraja uključeni u kompletnu priču i proces, te potpisuju kreativno vođstvo.

„Kroz video smo pokušali da prenesemo atmosferu dominantnih motiva prostora koji su izuzetno bili popularni u to vreme, nismo želeli nikakve posebne detalje, želeli smo da teksturama i bojama, kao i kroz šminku i frizuru na trenutak oživimo jedan vid posvećenosti detaljima, seksipilu i hedonizmu kao primatu“, zaključuju Mates.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor