Pretraga

Od Berlina preko Beograda do Tokija: Sjajna imena domaće muzičke i umetničke scene su se pridružila svetskoj HUGO kampanji

Od Berlina preko Beograda do Tokija: Sjajna imena domaće muzičke i umetničke scene su se pridružila svetskoj HUGO kampanji

Tekst: BURO.

Nema mnogo važnijih stvari u životu nego imati svoj glas. I pritom svakako ne samo bukvalno biti glasan, grlen i prisutan (mada i to kada zatreba) već posebno u metaforičnom smislu, u pogledu samoizražavanja, glasnosti i transparentnosti u stavovima i idejama. Kao brend HUGO se od svojih početaka zalagao upravo za takvu odvažnost. Za hrabru i odvažnu modu koja ne zna za granice, za važnost podržavanja njenih zastupnika, vizionara, tvorac i negovanje njihovog individualnog izražavanja. Autentično i besprekorno prenošenje ideja, i podržavanje onih koji imaju potencija da se čuju glasnije od drugih i inspirišu ostale svojim idejama i primerom. 

Od Berlina preko Beograda do Tokija: Sjajna imena domaće muzičke i umetničke scene su se pridružila svetskoj HUGO kampanji (фото 1)

Tako je nekako HUGO duh oduvek bio usko povezan sa popularnom kulturom, blisko sarađivao sa inspirativnim i kreativnim liderima na različitim scenama i industrijama, podržavao autentičnost i beskompromisnost. Upravo zbog toga brend je nedavno pokrenuo „HUGO Louder” kampanju i novu platformu koja daje glas inspirativnim umetnicima širom sveta. Misija brenda i kampanje je pružanje pozornice mladim talentima da predstave svoj rad i govore o onome što im je važno. Ona je reflektor uperen na talente, mikrofon dat pravim ljudima da se čuju što dalje i što glasnije, pozornica da ih svi bolje vide.

Od Berlina preko Beograda do Tokija: Sjajna imena domaće muzičke i umetničke scene su se pridružila svetskoj HUGO kampanji (фото 2)

U skladu sa tim, i u potrazi za savršenim partnerima za ovu filozofiju HUGO je pronašao svoje Louder ambasadore u Srbiji - Mimi Djo i Fackin Yoma, najtraženiji DJ dvojac u Beogradu, Buč Kesidi, indi rok bend u usponu i ulični umetnik Andrej Josifovski (Pijanista), koji ruše granice i oblikuju svet, baš kao što to čini i sam brend. #HUGOlouder se obraća mladim, perspektivnim, angažovanim, autentičnim pojedinicima koji koriste svoje pozicije da pokrenu važne priče i teme, i unesu razliku koja im nedostaje. Fokusiraju se na one koji imaju snagu i glasnost da odgovaraju na razna pitanja, koji imaju stav i glasni su dovoljno da budu glas generacije a njihova različitost, autentičnost i strast pozicioniraju HUGO Louder kao platformu za nesputano samoizražavanje.

Od Berlina preko Beograda do Tokija: Sjajna imena domaće muzičke i umetničke scene su se pridružila svetskoj HUGO kampanji (фото 3)
Od Berlina preko Beograda do Tokija: Sjajna imena domaće muzičke i umetničke scene su se pridružila svetskoj HUGO kampanji (фото 4)

HUGO Louder kampanju, i osvešćenost o delima važnih pojedinaca, prati i „Clean up your act” inicijativa, koja je deo kontinuiranih napora da se ostane osvešćen i o izuzetno važnoj okolini, i korak ka smanjenju uticaja brenda na životnu sredinu i traženju odgovornijih načina proizvodnje. Pokret uključuje kolekciju odevnih predmeta izrađenih od najmanje 60 odsto recikliranih, organskih i materijala iz održivih izvora, dok svaki od njih sadrži ekskluzivni Clean up your act dizajn, i artikli su namenjeni onima koji vode računa o svom uticaju na životnu sredinu.

Od Berlina preko Beograda do Tokija: Sjajna imena domaće muzičke i umetničke scene su se pridružila svetskoj HUGO kampanji (фото 5)

Pored nove kampanje, dugoočekivana i prva zvanična HUGO prodavnica na prostoru bivše Jugoslavije otvorila je svoja vrata za kupce u Beogradu, u najvećem tržnom centru u regionu – TC Galerija. U novootvorenoj prodavnici kupci će moći da biraju komade iz najnovije kolekcije za proleće / leto 2021, koja stavlja HUGO na raskrsnicu između Istoka i Zapada, kombinujući moderno i tradiciju, poštovanje i pobunu. Ovog proleća brendu se pridružuju japansko-brazilski tattoo majstor Jun Matsui i japanski kaligraf Shin-Rei, kako bi stvorili upečatljive grafike prisutne u celoj kolekciji. Eklektični dizajn predstavljen je u jedinstvenoj kampanji pod nazivom „Bez granica“, inspirisanom idejom urbane mladalačke kulture od Berlina do Tokija.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor