Pretraga

Visoko društvo: Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih

Visoko društvo: Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih

Tekst: BURO.


Obožavamo kamel kapute koji ne znaju za vreme ali ova sezona pripada onim sa postavljenim punjenjem - što kaputima, što jaknama - i jednom brendu posebno. North Face perjane jakne postale su deo stalne modne postavke i nose ih, čini se, svi od Kendall Jenner i Bellea Hadid pa do tinejdžera na ulici.

Ove jakne, od kojih je najpoznatiji model Nuptse iz 1996. godine (relaunchovan 2018, kada se u njoj pojavila čitava legija poznatih uključujući i Kanyea Westa), danas se prodaju “kao alva” i to na svim frontovima. Asos tvrdi da je prodaja novih porasla za 400% u toku samo jedne godine, dok Depop prijavljuje porast pretraga nošenih North Face jakni za čak 500%. Na eBayu su u, od prošlog jula do sad, svake tri sekunde ukucavane nove pretrage po imenu brenda. Ako ste ikada sumnjali u to koliko se prodaju neke stvari koje nam preplavljuju društvene mreže… pa… za North Face nema zime. Činjenica da je prosečna cena ove jakne $275 i neuporedivo niža od, recimo, torbe sa Bottega potpisom, takođe igra ulogu koja nije zanemarljiva. 

Visoko društvo: Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 1)

@TAMUMCPHERSON

Kako je perjana jakna postala it-komad? Ok, cela prošla godina bila je naopaka, a ni ova sledeća ne izgleda kao da će nas “vratiti na staro”. Opsednuti smo svime što je mekano i udobno, a dodatno saterani u situaciju u kojoj je izgleda najzabavnije napolju. Mi, ovde, još i manje od ostatka sveta pogotovo Evrope koja je u efektivnom lockdownu. Nositi jaknu ili kaput koji je poput jorgana prija nam na mnogo nivoa, uključujući i psihološki. Ipak, ovo nije jedini razlog zbog kog se North Face trenutno nalazi tu gde je (a to je praktično na svakoj poznatoj osobi, svakom fashionista Instagram nalogu i, naravno, na ulicama i planinama širom sveta).

Visoko društvo: Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 2)

@BELLAHADID

Ovo je brend sa modnim pedigreom koji seže dalje od pandemije iako savršeno koristi svoj gorpcore momenat da zasija. Već smo rekli da je celebrity kultura ozbiljan deo njihovog pozicioniranja, a u istom duhu to su i saradnje sa nekim od najjačih brendova na svetu. Od 2007. godine North Face sarađuje sa brendom Supreme - a jači trening iz hajpovanja ne postoji. Nedavno je obelodanjena saradnja sa MM6 linijom koja pripada brendu Martin Margiela (i koju već nose Bella Hadid i Hailey Bieber), a o Gucci ograničenoj seriji ne treba ni govoriti pošto nam bukvalno iskače iz frižidera i nose je zvezde od A$AP Rockyja pa sve do modnih urednika kao što su Sarah Harris i Tamu McPherson i sve Instagram devojke između. Samu kampanju takođe niste mogli izbeći, a u njoj se u brendiranom krosoveru filma “Moje pesme moji snovi” pojavljuju modeli, umetnici i sam kreativni direktor brenda Gucci Alessandro Michele.

Visoko društvo: Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 3)

NORTH FACE X GUCCI

Ipak, koliko god dizajnerske saradnje nosile brend ka vrhu, ono što ga je tamo zaista pozicioniralo jesu kupci - koji reaguju na poznate i društvene mreže. I posebno, pogađate, TikTok. Kada se Kylie Jenner pojavila u braon perjanoj jakni sa North Face logoom još 2019, započela je trend na ovoj mreži, a dotična jakna se sada praktično više ne može naći, a polovna košta gotovo duplo više nego nekada nova. Od tog dana, Kylie je svoju kolekciju proširila na nekoliko boja, kao što to uostalom čine svi koji na društvenim mrežama i paparaco fotkama podržavaju brend. Retko ko se zaustavlja na samo jednom modelu.

Visoko društvo: Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 4)

@SONIALYSON

I, realno, ako North Face groznica tako trese one koji imaju sve, kako da joj se odupre ostatak sveta? 

Visoko društvo: Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 5)

KENDALL JENNER

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar