Zbog čega cela modna industrija želi da Amerikanci glasaju na izborima?

    02.11.2020.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/11/glasanje_cover.jpg

    Michael Kors želi da Amerikanci glasaju. Šta više, brend tako jako želi da Amerikanci glasaju da u prodaji imaju kašmirski džemper od $850 na kom je ispisana reč “vote”.

    Lista je naizgled bez kraja: Levi’s, Studs, Stuart Weitzman, American Eagle, MM La Fleur, & Other Stories, Brother Vellies, La Ligne, Tory Burch, Clare V., Prabal Gurung, Urban Outfitters, Madewell, Fabletics, Gap, Foot Locker. Brend Pyer Moss je ponovo napravio majicu sa sloganom “Vote od Die” koja je štampana pred predsedničke izbore u SAD 2004. godine. Christian Ciriano je napravio haljine, maske i šešire pokrivene ispisom “vote” – bacite pogled na Lizzo Instagram, ukoliko ste propustili reviju.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/11/160439842774948.jpg

    @CSIRIANO

    Do sada smo navikli da se poznati zalažu za izlazak na izbore. Navikli smo i na to da javno podržavaju svoje favorite, učestvuju u kampanjama i kite se bedževima i majicama ali to nisu radili i modni brendovi, pogotovo ne en masse. U ovom krugu kao da se ceo svet uključio u trku, pa poruke sličnog sadržaja stižu sa svih njegovih strana.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/11/1604398429696731.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/11/1604398621940163.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/11/160439842840758.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/11/1604398430245329.jpg

    @JOESJEANS

    Zaista, oko ovih izbora se digla tolika prašina (razumljivo, kada znamo šta je sve u pitanju) da u njima na neki način učestvuju i mnogi koji nisu u SAD. Nebrojeni poznati iz drugih zemalja podržavaju Bidena ili se bar vrlo jasno izjašnjavaju protiv Trumpa (uključujući i planetarnog ljubimca svih ljudi kojima je ostala makar i mrva optimizma u duši Harryja Stylesa).

    Šta će se desiti na samim izborima, videćemo vrlo uskoro. Njihova vodeća sila biće svakako generacija Z koja je ove godine po broju i zvanično prevazišla milenijlase, zajedno sa svim pitanjima koja su im važna – od očuvanja životne sredine pa sve do rodne, rasne i LGBTQ+ jednakosti. Videćemo i da li će brendovi koji su se uključili u trku iz nje izaći kao (materijalni) pobednici.

    Saznaj više:
    Povezani članci: