Leto najavljuju tri najlepše modne kampanje koje smo videli

Smelo, sanjivo ili sofisticirano?

autor Božica Luković
leto

U vazduhu se već oseća leto, koje već nedeljama unazad najavljuju i modne kampanje luksuznih brendova, diktirajći mood, ali i trendove sezone.

Bilo da kreirate lični vision board kako biste iznova otkrili šta će biti okosnica vašeg letnjeg odevanja, ili samo uživate u vizuelnim pričama koje kreiraju dizajneri, donosimo tri modne kampanje za leto, kao sveži dašak inspiracije.

Ono što ih povezuje je neumitna radost nadolazećih sunčanih dana, uprkos tome što se radi o tri potpuno različite estetike. Ipak, svaka nam budi ono neobjašnjivo uzbuđenje, koje osećamo u periodu kada je leto još uvek samo nagoveštaj.

Zaronite u najbolje modne priče sezone.

SMELO LETO: LOUIS VUITTON MURAKAMI KAMPANJA

Louis Vuitton obeležava 20 godina saradnje s umetnikom Takashijem Murakamijem predstavljanjem trećeg i poslednjeg poglavlja svoje re-edition serije, u sklopu Resort kampanje kuće za proleće/leto 2025. Ovo izdanje slavi povratak jednog od Murakamijevih najikoničnijih motiva: Cherry.

leto 1
instagram louisvuitton

Kampanju su snimili renomirani fotografski duo Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, a u njoj se pojavljuje ambasadorka Louis Vuittona, Zendaya, koja oličava živahni duh kolekcije s izraženo modernim prizvukom.

image 9002379
instagram louisvuitton

Smeštena u ambijent inspiriran mediteranskom rivijerom, Zendaya pozira među monumentalnim skulpturama Cherry motiva, unoseći dimenziju, humor i nadrealizam u vizualni identitet kampanje.

Svaki komad iz kolekcije odražava želju da se uhvati osećaj radosti, istovremeno odajući počast trajnom uticaju Murakamija na modu.

image 3286942
instagram louisvuitton
image 1940369
instagram louisvuitton

Ovom kampanjom Louis Vuitton zaokružuje svoju Murakami seriju u živopisnom tonu: slaveći nostalgiju, vrhunsku izradu i inovaciju. Takođe, vizuali vas mogu inspirisati da na odmor ovog leta nosite mini belu haljinu, glamurozni beach wear, nautičke pruge, kao i komplete u vibrantnim dezenima.

SANJIVO LETO: CHLOÉ HIGH SUMMER KAMPANJA

Chloé High Summer kampanja stiže kao san, u toplim tonovima, sa nostalgičnim teksturama, spajajući romantično nasleđe s opuštenošću okupanoj suncem. Kreativna direktorka Chemena Kamali stvara viziju utemeljenu na mekoći – doslovnoj i emocionalnoj – crpeći inspiraciju iz prepoznatljivih kodova brenda: ženstvenosti, fluidnosti i tihe senzualnosti.

image 1916850
instagram chloe

Kampanju je snimio David Sims, a u njoj se pojavljuje Claudia Schiffer. Smeštene u prozračne enterijere i nežno osvetljene prostore, fotografije prizivaju atmosferu filma, s posebnim osvrtom na dela francuskog reditelja Érica Rohmera.

image 7975344
instagram chloe

Haljina od nežne čipke, tunika od heklanog pletiva koja hvata svetlost ili svileni top koji više nagoveštava nego otkriva – sve su to letnji komadi koje želimo da uvrstimo u ormar.

Aksesoari su svedeni na minimum, nadopunjujući umesto da odvlače pažnju. Teksture od rafije, prefinjene kožne sandale i meke torbe zaokružuju look.

S Kamali na čelu, brend nastavlja graditi svoj identitet kroz eleganciju koja traje, slaveći lepotu prisutnosti umesto performansa. Ova kolekcija ne traži pažnju; ona poziva na promišljanje.

SOFISTICIRANO LETO: ALAÏA

Šta ako leto nije godišnje doba, već uspomena usađena u nas pre nego što smo se uopšte rodili? To je pitanje koje postavlja kampanja Archetypes. Utelovljena kroz Anok Yai i Binx Walton, a snimljena objektivom Tyronea Lebona na jugu Francuske, ova vizualna priča priziva lik izvučen iz kolektivnog sećanja.

image 7585378
instagram maisonalaia

U psihologiji, to je poznato kao arhetip: univerzalno prepoznatljiva slika koja postoji u svima nama. Alaïa je prikazuje kao oslobođenu ženu, definisanu prisutnošću, pokretom i snagom.

Kreativni direktor Pieter Mulier gradi ovaj mit kroz formu. Spiralno rezane suknje, kupaći kostimi poput druge kože, aksesoari poput Le Teckel, Le Cœur, kao i spiralne naušnice, narukvice, velike sunčane naočare, baletanke i potpetice, reinterpretirani su kao produžeci unutrašnjeg ženskog principa koji postaje vidljiv.

image 1523380
instagram maisonalaia
image 1176766
instagram maisonalaia

Čak i pozadinski prizori igraju ključnu ulogu – ležaljke i lukovi ponavljaju kružni motiv, prisutan kroz celu kolekciju.

image 755863
instagram maisonalaia

Kampanja se oslanja na geometriju, ponavljajući je u siluetama, arhitekturi i stilizaciji kako bi sugerisala beskonačnost, povezanost i povratak.

Fotografije: instagram louisvuitton; chloe; maisonalaia