Leto najavljuju tri najlepše modne kampanje koje smo videli
Smelo, sanjivo ili sofisticirano?

Povezano
U vazduhu se već oseća leto, koje već nedeljama unazad najavljuju i modne kampanje luksuznih brendova, diktirajći mood, ali i trendove sezone.
Bilo da kreirate lični vision board kako biste iznova otkrili šta će biti okosnica vašeg letnjeg odevanja, ili samo uživate u vizuelnim pričama koje kreiraju dizajneri, donosimo tri modne kampanje za leto, kao sveži dašak inspiracije.
Ono što ih povezuje je neumitna radost nadolazećih sunčanih dana, uprkos tome što se radi o tri potpuno različite estetike. Ipak, svaka nam budi ono neobjašnjivo uzbuđenje, koje osećamo u periodu kada je leto još uvek samo nagoveštaj.
Zaronite u najbolje modne priče sezone.
SMELO LETO: LOUIS VUITTON MURAKAMI KAMPANJA
Louis Vuitton obeležava 20 godina saradnje s umetnikom Takashijem Murakamijem predstavljanjem trećeg i poslednjeg poglavlja svoje re-edition serije, u sklopu Resort kampanje kuće za proleće/leto 2025. Ovo izdanje slavi povratak jednog od Murakamijevih najikoničnijih motiva: Cherry.

Kampanju su snimili renomirani fotografski duo Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, a u njoj se pojavljuje ambasadorka Louis Vuittona, Zendaya, koja oličava živahni duh kolekcije s izraženo modernim prizvukom.

Smeštena u ambijent inspiriran mediteranskom rivijerom, Zendaya pozira među monumentalnim skulpturama Cherry motiva, unoseći dimenziju, humor i nadrealizam u vizualni identitet kampanje.


Svaki komad iz kolekcije odražava želju da se uhvati osećaj radosti, istovremeno odajući počast trajnom uticaju Murakamija na modu.


Ovom kampanjom Louis Vuitton zaokružuje svoju Murakami seriju u živopisnom tonu: slaveći nostalgiju, vrhunsku izradu i inovaciju. Takođe, vizuali vas mogu inspirisati da na odmor ovog leta nosite mini belu haljinu, glamurozni beach wear, nautičke pruge, kao i komplete u vibrantnim dezenima.
SANJIVO LETO: CHLOÉ HIGH SUMMER KAMPANJA
Chloé High Summer kampanja stiže kao san, u toplim tonovima, sa nostalgičnim teksturama, spajajući romantično nasleđe s opuštenošću okupanoj suncem. Kreativna direktorka Chemena Kamali stvara viziju utemeljenu na mekoći – doslovnoj i emocionalnoj – crpeći inspiraciju iz prepoznatljivih kodova brenda: ženstvenosti, fluidnosti i tihe senzualnosti.

Kampanju je snimio David Sims, a u njoj se pojavljuje Claudia Schiffer. Smeštene u prozračne enterijere i nežno osvetljene prostore, fotografije prizivaju atmosferu filma, s posebnim osvrtom na dela francuskog reditelja Érica Rohmera.

Haljina od nežne čipke, tunika od heklanog pletiva koja hvata svetlost ili svileni top koji više nagoveštava nego otkriva – sve su to letnji komadi koje želimo da uvrstimo u ormar.
Aksesoari su svedeni na minimum, nadopunjujući umesto da odvlače pažnju. Teksture od rafije, prefinjene kožne sandale i meke torbe zaokružuju look.


S Kamali na čelu, brend nastavlja graditi svoj identitet kroz eleganciju koja traje, slaveći lepotu prisutnosti umesto performansa. Ova kolekcija ne traži pažnju; ona poziva na promišljanje.
SOFISTICIRANO LETO: ALAÏA
Šta ako leto nije godišnje doba, već uspomena usađena u nas pre nego što smo se uopšte rodili? To je pitanje koje postavlja kampanja Archetypes. Utelovljena kroz Anok Yai i Binx Walton, a snimljena objektivom Tyronea Lebona na jugu Francuske, ova vizualna priča priziva lik izvučen iz kolektivnog sećanja.

U psihologiji, to je poznato kao arhetip: univerzalno prepoznatljiva slika koja postoji u svima nama. Alaïa je prikazuje kao oslobođenu ženu, definisanu prisutnošću, pokretom i snagom.


Kreativni direktor Pieter Mulier gradi ovaj mit kroz formu. Spiralno rezane suknje, kupaći kostimi poput druge kože, aksesoari poput Le Teckel, Le Cœur, kao i spiralne naušnice, narukvice, velike sunčane naočare, baletanke i potpetice, reinterpretirani su kao produžeci unutrašnjeg ženskog principa koji postaje vidljiv.


Čak i pozadinski prizori igraju ključnu ulogu – ležaljke i lukovi ponavljaju kružni motiv, prisutan kroz celu kolekciju.

Kampanja se oslanja na geometriju, ponavljajući je u siluetama, arhitekturi i stilizaciji kako bi sugerisala beskonačnost, povezanost i povratak.
Fotografije: instagram louisvuitton; chloe; maisonalaia