Foto finiš. Ko nije raskrstio sa 2019. godinom ima još mrvicu da se popravi što se popraviti da. Ostali, možemo da bezbrižno uživamo u toj euforičnoj prazničnoj atmosferi koja kaže „od danas do sutra“, gde u praktičnom smislu ova rečenica označava koliko ćemo ostati na žurkama širom grada. „Do zauvek“ je neka naša mera, a u pravo raspoloženje uvodimo se izborom najboljih prazničnih kampanja najvećih modnih brendova. Ako to sada niste bili u odgovarajućem raspoloženju, sada ćete biti.
Burberry
Šta je ljubav? Iskreno, ni mi nemamo pojma, ali Burberry nam nudi široko rešenje ovog kompleksnog pitanja na praktičnim primerima pokazujući nam sve nežne nijanse prave ljubavi. Tu su kentauri, anđeli, ljudi, Deda Mraz i… Carla Bruni. I šta je svima njima zajedničko? Svi su skockani u elegantnim Burberry stvarima i izgledaju fenomenalno!
Coach
Ovo je jedna od onih kampanja koja na prvi pogled garantuje razneženi osmeh. Sneg i zabava, ma šta nam više treba! Yara Shahidi, Megan Thee Stallion i Spike Lee kucaju na vrata… Vreme je za eggnog i razmenu poklona, a onda se Coach žurci pridružuju i još poznatija imena Fernanda Ly, Miles Heizer i… Kate Moss! A sve to zabeležio je veliki fotograf Juergen Teller.
Versace
Ovo je bila godina sapunica u formi kampanja i Versace je tu da zada finalni udarac. Multimedijalna umetnica Sarah Baker i supermodel Helena Christensen igraju Angelinu i Baronessu. I vraćaju nas u neka prohujala vremena koja odlikuju velika kosa i over the top oblačenje. Priča prati Angelinu i njenu kompaniju Narcissist Recors u trenutku kada se ona susreće sa ucenama i skandalima. Dobra vest je da se završava dobro uz bitnu lekciju koju ćemo poneti u 2020. godinu: snažne žene podržavaju jedna drugu.
Valentino
Joan Collins na ovu večeru elegantno kasni, ali ima svako pravo na to. Glumačka legenda izgeda spektakularno u svojoj 86. godini u crvenim šljokicama i sa upadljivim nakitom, zapravo deluje kao milion dolara! Bez nje ne počinje žurka, a ovu podiže na novi nivo uz plesne pokrete. „Znate da uživam u sopstvenom društvu, koliko i vi u mom“, njena je poruka. Oh da!
Polo Ralph Laurent
Iz Ralph Laurent pera navikli smo na zanimljive kampanje koje privlače pažnju, a ovoga puta vrteli su se oko teme koja je istovremeno složena i jednostavna, a to je porodica. Kampanja prikazuje prave porodice, uključujući modele Taylor Hill i Phillipa Breada, glumca Matt Dallasa sa njegovim mužem i detetom, kao i umetnika Damian Loeba i njegovu ženu manekenku Zoya Loeb i njihovu decu.
Mulberry
Kako bi promovisao zimsku kolekciju brend Mulberry se odlučio na nesvakidašnji potez, naime oni su projektovali stihove iz prazničnih pesama na poznate spomenike širom Velike Britanije. Udružili su se sa pesnikom i režiserom Caleb Femijem koji je napisao pesmu o ovom periodu slavlja, a zatim je napravio mini film nazvan „The season of light“. Takođe, u duhu davanja, prihod od posebnih predmeta koji čine „The season of light“ kolekcije ide u fond za beskućnike, njihovu edukaciju i vraćanje normalnom životu.
Miu Miu
Ove sezone Miu Miu slavi individue, one koji menjaju svet. Zajedno u toploj atmosferi prigrili su praznični duh. Fotografije nude uvid u intimu aktera kroz uhvaćene životne momente i prateću scenografiju. Zabeleženo je spremanje za proslavu kraja godine. Život ide dalje i slavi ove prelepe žene koje su stvarne, misteriozne i privlačne.
Gucci
Kada spojite otkačene likove iz Gucci familije, kruzer i praznični period dobijate jedan spektakl od kampanje. Akteri koji se u njoj nalaze pozirali su na kruzeru uz koktele, a pridružio im se i Deda Mraz. Od broda do plaže, ekipa nosi očekivano upadljivu Gucci odeću uključujući i lude naočare i ostali aksesoar. To je žurka kojoj bismo se rado pridružili.