Ovi brendovi su dokaz da jeste
Ako vam se čini da se Instagram pretvorio u mesto na kom svako svakom pokušava da ukrade onih famoznih 5 minuta slave (i pažnje), generalno ste sasvim u pravu. Ali kao i svaki put kada upotrebimo reč „generalno“, i ovde postoje izuzeci od pravila, a opravo o njima vredi pričati, zar ne?
Sada već znamo za fenomen tihog luksuza, kao i brendova koji ga predstavljaju. Možda je najpoznatiji – i daleko najskuplji i najuspešniji – The Row iza kog stoje Ashley i Mary-Kate Olsen ali on daleko od toga da je jedini. Pa, kako se to preživljava bez pravljenja glasne buke i poslovičnog vikanja da bi se privukla pažnja?
Prvi odgovor jeste „strpljenje“, a zatim se u miks dodaju i neke druge stvari. Evo i koje.
Ličnost osnivača
Osnivač koji je poznat ili uticajan u industriji je odlična odskočna daska. Ipak, kada su nepretenciozni luksuzni brendovi u pitanju, nikako ne možemo govoriti o istom principu koji vlada u beauty celebrity svetu. Ovde smo u mnogo suptilnijim vodama, a ne trebaju vam boji primeri od Elin Kling i njenog Toteme ili Christine Centenera i Wardrobe NYC. The Row i sestre Olsen su možda jedini primer u kome je ovakva vrsta brenda uspešno lansirana od strane planetarno popularnih ljudi.
Modnom insajderu je dovoljno da svoje komade podeli kontaktima iz industrije i kick-startuje svoj projekat uz sasvim solidnu medijsku i pokrivenost na društvenim mrežama. Nešto slično se desilo i najnovijem dodatku grupi, skandi brendu The Garment iza kog stoji Sophia Roe.
Proizvod
Nepretencioznom brendu poznat i/ili uticajan osnivač nije dovoljan za uspeh. Ono što je najvažnije i u osnovi svega jeste sam proizvod i njegov kvalitet, kako u izradi tako i na polju dizajna.
Organski rast jeste ono što je cilj osnivača ovakvih brendova, ceo koncept ne zasniva se na brzom uspehu. Umesto njega, akcenat je na storytellingu i doslednom brendingu, a zatim i na preporukama koje nisu sponzorisane.