Da li Victoria’s Secret doživljava combeack?

    07.09.2023.
    RECOMMENDED

    Brend je upao u svoju zamku, pitanje je da li će iz njega ikada uspeti da se izvuče

    Victoria’s Secret revija, poslednji put održana pre četiri godine, bila je simbol za seksapil, lepotu i popularnost. Brusthalteri ukrašeni dijamantima u vrednosti od 15 miliona dolara, polu gole žene sa savršeno isfeniranom kosom i u štiklama od petnaest centimetara, pažljivo odabrani top modeli za najgledaniji modni događaj godine – fantazija.

    Svakoj fantaziji dođe kraj. Viktorija je odala svoju tajnu, tu da njen uspeh leži u pažljivo krojenem viđenju seksipilu. Kako da opstane brend čiji temelj leži u jednoj interpretaciji seksipila, kada je samo značenje te reči počelo da se transformiše? Brend je upao u svoju zamku, pitanje je da li će iz njega ikada uspeti da se izvuče.

    Victorias Secret Angels

    Od kad su se upustili u jedan od najambicioznijih rebranding projekata na tržištu, angažovali su žene koje bi se inače teško našle među Viktorijinim anđelima. Od Megan Rapinoe i Eileen Gu do Palome Elsesser i Priyanke Chopri Jonas nastao je VS Collective koji služi da proširi tradicionalno viđenje lepote koji Victoria’s Secret plasira od svog početka.

    Prateći niz promena, VS je najavio povratak legendarne revije za 26. septembar na Prime Video platformi. Victoria’s Secret World Tour, kako se zove ovo ,,new and improved“ izdanje revije, uključuje nove anđele, ali i one koje su digle brend na noge u njegovoj prvoj etapi. Doja Cat će biti sastavni deo performansa, dok će četiri mlada dizajnera iz različitih krajeva sveta učestvovati u dizajnu VS proizvoda.

    Na papiru sve zvuči savršeno. VS se ponovo diže na noge, preispitujući sam temelj brenda, u čemu leži ključ njegovog uspeha i kako da započne novo podglavlje. Bez obzira na sve to, jednu stvar su zaboravili. U trenutku kada je Victoria’s Secret i dalje definisao seksi kao ,,štikla, tanga i size 0”, mnoštvo brendova kao što su Savage x Fenty i Aerie nastali su kao antiteza VS-u, dokazujući da je tržište itekako spremno da se osveži.

    Victoria’s Secret, čak i sada kada ponovo pronalazi svoje mesto, komercijalna je platforma koja je imala potencijal da postavi novi standard koji će da dopre do veliki broj ljudi. Mogli su da obrnu krug i osmisle potpuno drugačiju i autentičnu fantaziju, jednu daleko izvan svega što možemo da zamislimo.

    S obzirom da toliko kasne u ovoj igri, možda su već propustili svoju priliku. Nova pravila igre već postoje, a VS sada juri da ih isprati.

    Saznaj više:
    Povezani članci: