Gde su i šta rade?
Ne, ne mislimo na naše (i vaše) omiljene zvezde iz dvehiljaditih ili dečaka koji je glumio u „Sam u kući“, a koji trenutno preživljava krizu srednjih godina. Ovoga puta istražujemo gde su modni brendovi za kojim smo u svojevremeno gubili glavu, koji su bili glavni na tržištu, a zbog kojih nas je danas malo sramota (ili možda ne?).
Kad pričamo o modnoj industriji, istorija je nešto što retko kad stigne da se desi. U treptaju oka nešto što je bilo “in” postaje “out,” a nešto što smo isprognozirali de je „ne ponovilo se nikad više“, postalo je najnoviji trend koji je preplavio Instagram (i, da, tu mislimo na tange koje vire iz farmerki). I dok Y2K trendovi postaju sve jača i jača sila u modnoj industriji, sasvim je logično da neki brenodovi iz ranih dvehiljaditih žele da se vrate u igru i iskoriste popularnost – još jednom krugu.
MISS SIXTY
Ovi brendovi su nam očitali vrednu lekciju: osvrnuti se na prošlost je neverovatno dragoceno ukoliko želite da zamislite o budućnost mode. Juicy Couture i Baby Phat napravili su potpuno nove kolekcije potpuno svesni bile svesne da pošto su kratke majčice i plitke pantalone bile hit ranih dvehiljaditih postoji ogromna verovatnoća da će to biti i sad, kada je naša nostalgija za ovim komadima na nikad višem nivou.
Posebnu zahvalnicu, svi 2KY brenodvi bi trebalo da pošalju sajtu Depop koji je učinio da upravo oni budu vredni pretraživanja među pripadnicima Gen Z. Ko je sledeći?