Move over Diet Prada: Ovaj instagram nalog je novi favorit modnih insajdera

autor BURO.
stylecom square

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/stylecom_cover.gif

Ako vam se od mode i svega što je prati vrti u glavi, to je ok. Ovo je zaista vrtoglava industrija i za one koji u njoj rade, a kamoli za one koji je posmatraju i „samo“ prate. Nije stvar samo o brojnim gradovima, još brojnijim kreatorima i brendovima – beskrajana količina onlajn sadržaja preti da nas uguši sve i pretvorila je modnu arenu u još veći cirkus od onog koji je do relativno skoro bila. Obične vesti, direktni prenosi, komentari i ono što se actually lansira lako će oterati svaki telefon (i mozak) u overdrive.

Kada se na ovo dodaju i nalozi kao što je Diet Prada, taj nekad simpatični a sada već šupljikavi pionir cancel kulture, skoro je nemoguće odgovoriti na pitanje „koga, dođavola, da pratim?“. Imamo predlog, a taj predlog je nalog @stylenotcom.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1667486432271941.png

Nazvan kao omaž nekada obožavane, a sada ugašene modne platfrome style.com, ovaj nalog servira visprene i sažete komentare u pravo vreme i bavi se revijama, kolekcijama i industrijom, uopšte. Kratki delovi informacija, poput teza, uvek su prikazani na istoj plavoj pozadini u istom fontu, a ponekad su detaljnijeobjačnjeni u captionu – i to je to. Nema gledanja sa visine, nema uzimanja samog sebe preoizbiljno, samo čist entuzijazam (što je nešto što sve ređe srećemo u modnom svetu ali i uopšte) i informacije. 

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1667485865926534.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1667485881980994.jpg

Ima nečeg što jako prija kad vam se samo serviraju činjenice i ništa više, bez davanje smernica o tome na koji način vi lično treba da doživite te činjenice. „Trudim se da izbegnem negativne komentare“,izjavio je Gvishiani. „Pružam informacije kao gole činjenice i ljudima to odgovara zato što znaju i razumeju da mogu da imaju sopstveno mišljenje o njima.“ 

Reklo bi se da Beka Gvishiani polako menja način na koji se komentariše moda, plavi kvadratić po plavi kvadratić. I beskrajno nam je drago zbog toga.