Rihanna se među prvima upisala na listu kupaca
Ime Amina Muaddi je poznato svakom ko prati street style scenu: prvo smo je primetili u društvu The Attico dvojca Gildae i Gorgiae, a zatim saznali da Rihanna nosi cipele sa njenim potpisom. I Rosie Huntington-Whiteley. I sestre Jenner. I Rania, kraljica Jordana. Kada sve ove žene izaberu (iznova i iznova) istu stvar, to je dovoljan povod da obratimo pažnju. Ne samo da su Amina Muaddi cipele naizgled preko noći postale ikonične, obožavane i apsolutno dominantne na Instagramu (iako ih je mnogo teže kupiti, ali o tome ćemo kasnije), nego su, ako je verovati onima koji ih nose, toliko udobne da se mogu nositi od ujutro do uveče uprkos visini štikle. Dozvolićete – nije mala stvar.
Ali ko je Amina Muaddi, devojka koja stoji iza celog fenomena? Ona živi najveći deo vremena u Parizu (pošto blisko sarađuje i sa dizajnerom Alexandreom Vauthierom na cipelama za njegov brend – eto još jedne informacije koja kao da dolazi iz rubrike “Da li ste znali da”), odrasla je u Italiji, a poreklom je polu-Rumunka i polu-Jordanka. Modom je želela da se bavi od malih nogu, a karijeru je počela kao stilista u modnim magazinima u Italiji. U to vreme, već je počela da se pojavljuje na Nedeljama mode i upoznaje prave ljude. Kada je shvatila da je sve to zajedno ne ispunjava dovoljno, odlučila je da izuči zanat pravljenja obuće u okolini Venecije i nakon godinu dana prakse, osnovala brend cipela Oscar Tiye sa prijateljem da bi se iz ove kompanije povukla pre osnivanja sopstvenog brenda. U međuvremenu je počela da radi i na prvim cipelama za Vauthier.
Iako i dalje blisko sarađuje sa ovim dizajnerom, pravi zvezdani niche dizajnerski status dostigla je tek kada je osnovala Amina Muaddi, brend za koji kaže da je “100% moj i 100% ja”. Na taj način, pridružila se grupi influenserki koje su sopstveni lik pretočile u modne brendove koji uspešno žive. Seksi, sa pravom merom drskosti i neočekivanim elementom dizajna u vidu stiletto štikle koja se širi pri dnu, kao da ima postolje, ove cipele su zahvatile svet modnih insajdera poput šumskog požara. Iskustvo na društvenim mrežama i prirodan talenat za navigaciju njima, višestruko joj je koristan; Amina pravi samo jednu kolekciju godišnje, a njeni delovi su u vidu dropova pažljivo raspoređeni po mesecima. Na taj način ekskluzivnost i potražnja se nikada ne smanjuju. Fizičko mesto prodaje ne postoji, a i selekcija sajtova na kojim ih možete kupiti je veoma stroga.
Sa svoje 242 hiljade pratilaca na Instagramu, Amina Muaddi odlično zna šta radi: brend je prvi put predstavila upravo putem svog Instagrama i rasprodala kompletnu kolekciju u roku od 24 sata. Luksuz, individualnost, perje i kamenčići na arhitektonski oštroj silueti u kombinaciji sa besprekornim i direktnim PR-om. Imamo osećaj da je ovo sve i dalje samo početak. Ne gubite je sa svog radara.