Od momenta kada su procurele u javnost informacije da je gomila Burberry stvari koje nisu prodate (i to u vrednosti od 35 miliona dolara u konkretnom slučaju) bila uništena, kompanija pokušava da PR akcijama popravi imidž. Iako je reč o sasvim uobičajenoj praksi, ona do tada nije bila javna i brend se našao pod paljbom zbog svojih ekološki neodgovornog načina ophođenja prema starim stvarima na zalihama. Poslednja u nizu PR aktivacija koje su smislili jeste sa online preprodavcima luksuzne garderobe The Real Real.
Burberry podstiče svoje kupce na stvari na koje ranije nije: da svoju staru garderobu prodaju online i da tako te stvari dobiju novo značenje i život u nekom drugom ormaru. Momenat za ovu akciju je više nego pogodan: kreću božićne kupovine sa jedne strane, a sa druge svest o ekološkom pristupu je sve viša. Da bi privukli što više ljudi da učestvuju Burberry svima onima koji svoje stare Burberry komade ponude na prodaju na The Real Real tokom božićne sezone, nudi pozivnicu u neki od njihovih butika gde će se o njima brinuti personal shoppers dok budu ispijali čaj.
Ono zbog čega je ova vest odjeknula jeste praksa u kojoj evropski luksuzni brendovi potpuno kontolišu prodaju svojih svari i ignorišu postojanje, pa čak idu toliko daleko da odbijaju da priznaju da i postoji, scena na kojoj se polovni i korišćeni luksuzni komadi prodaju. U poslednje vreme oni menjaju svoju priču i preokrenuli su razgovor u pravcu da ovakva scena i sajtovi koji se time bave pokazuju koliku neprolaznu vrednost luksuzni komadi zapravo imaju.
Sve više se priča da brendovi, ako su pametni u modernom smislu poslovanja, treba da prihvate ovu opciju i vide kako da je iskoriste na najbolji mogući način. O tome upravo govori i Burberry akcija koja je u potpunoj suprotnosti sa Chanel tužbom koju je luksuzna kuća podnela protiv The Real Real, optužujući ih da na svom sajtu prodaju lažne Chanel stvari. Bio ovo dobar PR potez ili najnoviji pravac u kome se modna industrija kreće svakako je dobrodošao za kupce koji za manje para žele da obnove svoju garderobu. Tea, anyone?