BURO. vam predstavlja novu Mihano Momosa kampanju kojom smo potpuno oduševljeni!
Kada sam prvi put videla sneak peak kampanje za kolekciju proleće/leto 2020. u sekundi sam želela da vidim sve. Odmah. Čim smo dobili ekskluzivne fotografije bilo mi je već na prvi pogled jasno da je brend Mihano Momosa na svojoj raskrsnici. I dalje utemeljen u svom čistom genetskom kodu, okreće se i jednom novom kreativnom pravcu, a budućnost izgleda zavodljivije nego ikad. I moćnije.
Smaragdno-zelena, koju prvi put vidimo u Mihano Momosa izvedbi i ciklama koja je na svoj način njegov zaštitni znak, govore sve. Kolekcija je izuzetno fokusirana, oštrijih i odlučnijih linija nego sve prethodne, a istovremeno neverovatno ženstvena. Ženstvenost nije, sama po sebi, nešto što je suštinski podložno trendovima, njena bezbrojna lica i kompleksnost su bezvremenski. Ipak, način na koji je doživljavamo, menja se u zavisnosti od duha vremena, a kolekcija koju gledamo je njen bogat odraz. Tu su svila i perje (manje nismo ni očekivali), drama i teatralnost rukava dostojnih savremene Jovanke Orleanke, jasne konstrukcije. Sve u potpunoj ravnoteži postignutoj kontrastom.
Mihailo nam je upravo otkrio da, pored toga što zna da u odeću pretoči najnežnija osećanja, ume i glasno da maršira, a i da odlično zna kada je vreme za jedno, a kad za drugo.
A kampanja? Navikli smo na visok nivo produkcije kada je brend Mihano Momosa u pitanju. Na doslednost, na emocije i na eleganciju. Ovog puta smo dobili sve to ali pojačano na n-ti stepen. Ne, razlog nije (samo) to što je snimana u Parizu koji vibracijama odgovara celom timu, a i samoj odeći. Predajete se? Kampanju su, kompletno, snimili sami Mihailo Anušić, kreativni direktor i osnivač brenda i Adem Grljević, art direktor. Njih dvojica poznaju svoj brend, oni dišu svoj brend. I to se na kampanji vidi i oseti na prvi pogled.
Mihailo i Adem poznaju svoj brend, oni dišu svoj brend. I to se na kampanji vidi i oseti na prvi pogled.
Pošto su u Pariz došli zbog Nedelje mode i Mihano Momosa show rooma, odlučili su na licu mesta da će iskoristiti ovaj grad i za snimanje kampanje za novu kolekciju. Prvobitni plan je bio da to urade u parku Tuileries ali su se predomislili i kao pozadinu odabrali ulicu kroz koju su slučajno prošli i izlog knjižare koji im je privukao pažnju. Da li ove fotografije možete da zamislite sa nekom drugom pozadinom? Drugačijom igrom senki? Frizurom i šminkom? Ja, ne. Spontanost, prave odluke, ljubav prema onome što su napravili i prema ženama, sve to nas gleda pravo u oči iz ove kampanje, koja je njihovo najbolje ogledalo.