Nakon naslovne strane V Magazina, na red je došla i kampanja za Burberry
Giselle Bündchen je u svoje vreme bila najveća zvezda modelinga i jedna od poslednjih koja je sa punim pravom nosila naziv supermodela nakon što ga je 90-ih osmislio Gianni Versace za Naomi, Christy, Kate, Helenu, Lindu i sve kultne manekenke tog doba. Giselle je ujedno i žena koja je najbolje od svih njih unovčila svoj lik i i delo kroz brojne saradnje, te se njeno bogastvo danas procenjuje na oko 400 miliona dolara. Poslednjih desetak godina, Giselle nije bila previše aktivna u modelingu. Snimila bi neku veću kampanju ili se pojavila na naslovnoj strani Voguea ako je priča bila dovoljno prestižna, međutim u poslednja dva meseca nam okupira feed na društvenim mrežama i jako smo srećni što je ponovo vidimo u akciji. Prvo je osvanula na naslovnoj strani V Magazinea, a sada nam dolazi i kao zaštitno lice nove Burberry kampanje.