Obožavamo Lizzo! Obožavamo njenu pojavu, samopouzdanje, to što se ne pretvara, njenu muziku i nastupe. Sigurni smo da ćemo istom snagom voleti i brend koji je kreirala nakon što je shvatila da više ne želi da nosi uski, neudobni i dosadni veš. Lizzo kao Lizzo – uči nas da volimo sebe, drži nam kurseve o sreći i pokazuje kako se stvari uzimaju u svoje ruke.
Ime brenda Yitty je njen nadimak iz detinjstva i reč je o projektu koji se razvijao tri pune godine. Principi utkani u brend u biti su isti oni koje Lizzo promoviše kroz svoju muziku i lični brend, a to su samopouzdanje, zdravo samoljublje i bivanje u skladu sa sobom.
Za svoje prvo izdanje, Yitty će debitovati sa tri različite kolekcije: “Nearly Naked”, “Mesh Me” i “Major Label”. Prvu čine bezbojni bodiji, drugu kolekciju mrežasti komadi, dok je „Major Label“ fokusiran na asortiman pogodan za svakodnevno nošenje.
Lizzo je mislila i na prirodu prilikom lansiranja svog brenda, pa je tako preko 65% kolekcije napravljeno od recikliranih vlakana, a proizvodi dolaze u pakovanjima od 100% recikliranih materijala. Paleta boja varira od lavanda ljubičaste, preko žute do nude nijansi, a modeli su prilagođeni apsolutno svakom obliku tela.
Lizzo navodi da ne želi da razmišlja o veličinama kao konvencionalnoj meri i lineranoj putanji, već smatra da svako ima sebi svojstvenu veličinu i da baš iz tog razloga svaka od tih veličina treba da bude uključena u njenu liniju. Njen revolucionarni brend nastao je u saradnji sa Fabletics, Inc i biće lansiran 12. aprila.