We’re not in Kansas anymore…
Inspirisana filmom Čarobnjak iz Oza, Monina prolećna kolekcija vodi se najlepšim delovima priče o devojci koja se probudi u čarobnom svetu Oza. Od crvenih potpetica po uzoru na Dorothy do zelene torbice koja podseća na Smaragdni grad, nova kolekcija priziva proleća, a kampanja je realizovana uz pomoć veštačke inteligencije kao aktuelnog trenda u okvirima modne komunikacije širom sveta.
FLORALS FOR SPRING?
Groundbreaking, ironično je izjavila Miranda Priestley u kultnom filmu Đavo nosi Pradu, ali činjenica jeste da je floralno sinonim za aktueknu sezonu. Cvetni print, jarke boje i elegantni krojevi dominiraju Moninom kolekcijom i dokazuju da s ovakvom formulom ne može da se pogreši.
Kombinacija printova sa jednobojnim aksesoarima i lakovanom obućom je naš go-to, nešto korisno, lepo i pogodono za svaku priliku.
VEŠTAČKA INTELIGENCIJA NA DELU
Domaća modna kuća opredelila se za potpuno inovativan pristup predstavljanja prolećne kolekcije i oprobala se u svetu veštačke inteligencije. Ovo je ujedno i prvi put da je MONA prigrlila AI tehnologiju i na taj način odabrane komade iz nove kolekcije smestila u nadrealni svet Oza.
Dakle, da još jednom citiramo Mirandu Priestley, zaista jeste groundbreaking.
Spoj savremenog u vidu veštačke inteligencije i klasičnog u vidu floralnog printa – novo je poglavlje u Mona priči, i dolazi u idealnom trenutku. Tik pre Međunardonog dana žena, izdvajamo favorite koji će se naći na našoj wishlisti.