Leto je u punom jeku, a fashion kampanje za spring – summer 2024 kolekcije puštene su još pre nekoliko meseci. Iako su temperature jedva podnošljive, a mi, ako nismo na na nekom dalekom ostrvu, samo maštamo o tome kad ćemo na more, upravo pratimo modne kampanje za jesen. Poslednja koja nas je raspametila bila je ona sa Danielom Craigom i Gretom Lee za brend Loewe (FW 24), a malo pre nje kampanja lansirana na Dan očeva za Bottega Veneta u kojoj se fotografisao A$AP Rocky sa sinovima RZA-om i Riotom. Tu su i Zendaya i Roger Federer za On i tako dalje i tako dalje …
U nastavku teksta izdvajamo modne kampanje koje su puštene ovog leta i koje su, iako sigurno neće sniziti živu u termometru, izazvale „da se smrzneš“ efekt i zaista nas pomerile s mesta.
Kampanje koje volimo ovog leta:
Zendaya za On
Poznati švajcarski brend patika, On, proglasio je Zendayju svojim novim licem, ali i partnerom – glumica je sa brendom potpisala višegodišnji ugovor o saradnji, pri čemu će raditi na strategiji brenda, osmišljavati nove kolekcije proizvoda i producirati buduće kreativne kampanje.
– Nije tajna da sam veliki fan brenda On. Na setu uvek nosim njihove patike, kada putujem, vežbam ili trčim sa svojim psom. Ovo je trenutak da zaokružimo pun krug i saradnju učinimo zvaničnom, izjavila je glumica koja je nedavno snimila reklamini video za On sa Rogerom Federom, o kojem i dalje svi pričaju.
Nicola Coughlan za SKIMS
Kim Kardashian je poslednjih meseci lansirala nekoliko kampanja za svoj brend Skims, u kojima su učestvovali fantastični Sabrina Carpenter, Alex Cooper, Lana Del Rey, Usher i engleski fudbaler Jude Bellingham.
A onda je na red došla Nicola Coughlan, zvezda serije Brigerton, koja je deo nove SKIMS kampanje za Soft Lounge kolekciju donjeg rublja i shapewear-a. Glumica je izgledala kao pravi model dok ju je fotografisala Elizaveta Porodina – modna fotografkinja obožavana zbog konceptualne i eterične estetike. Nicola je pozirala u snolikom abijentu sa cvetnim aranžmanima i mekim, romantičnim osvetljenjem.
Lourdes za DAVID COMA
Lourdes Leon, poznata plesačica koju znamo i kao Madonninu najstariju ćerku, zvezda je reklamne kampanje Davida Come za resort 2025 kolekciju, kojom je brend proslavio 15 godina postojnja.
OFF – WHITE
Off-White™ se trijumfalno vraća u svet obuće lansiranjem novih BE RIGHT BACK (BRB) patika. Brend je novom kampanjom ohrabrio fanove da se usredsrede na „sive zone“ života, a patike će im obezbediti neophodno vreme za sebe i pomoći im u tome da postanu najbolja verzija sebe (barem se tako tvrdi u saopštenju brenda povodom lansiranja obuće).
Kao naslednik poznatih OUT OF OFFICE patika koje je dizajnirao Virgil Abloh 2020. godine, nova iteracija ima za cilj da promoviše ideju dostizanja pravog potencijala osobe koja ih nosi. Obrćući koncept wellnessa, novi model teži da dokaže da je postizanje pravog wellnessa zapravo biti veran sebi i raditi ono što je najbolje za vas kada vam je to najpotrebnije (otud u reklamnoj kampanji modeli najčešće leškare i odmaraju).
BRB patike nastale su kao inspiracija patikama za trčanje devedesetih godina, samo je njihov izgled malo savremeniji, zahvaljujući poboljšanim performansama. Izrađene su sa gornjim delom od mreže i gumirane kože, a sadrže zip vezicu uz prepoznatljivu Off-White™ oznaku brenda.
Kate Moss za Balenciaga
Šta čini jednu torbu čini IT torbom? I da li je teže neku modnu stvar nazvati IT komadom danas, nego što je to bilo pre, recimo, 50 godina? Tržište je prevaziđeno, na društvenim mrežama dnevno pogledamo na desetine reklama i teško je istaći se. Ali zato pamtimo kultne komade kao što je Balenciaga City Bag, koju je 2000 – ih dizajnirao tadašnji kreativni direktor brenda Nicolas Ghesquière, u skladu sa moto-grunge estetikom koju je tada uvodio u modnu kuću. Ušla je u fashion zeitgeist otprilike kad i Fendi Baguette i suprotstavila se njenoj ženstvenosti svojim velikim oblikom, zip vrhom i dvostrukim gornjim ručkama. Danas, 24 godine kasnije, ova IT torba trijumfalno se vratila —sa blagim osveženjem.
U reklamnoj kampanji za Balenciaga City Bag gledamo Kate Moss, a deo nove kampanje su i Nicole Kidman, Ameliju Gray, Kita Butlera. Fotografisao ih je čuveni Mario Sorrenti.
Kylie Janner za KHY
Kylie Jenner obožava bikinije i sasvim je logično da njen brend KHY ima liniju kupaćih kostima, a još logičnije je da će ona, jedna od najpraćenijih osoba na instagramu, biti reklamno lice kampanje za nove prozivode svog brenda. Kolekcija se sastoji 28 KHY letnjih komada (od toga su 16 bikiniji) i sadrži raznovrsne krojeve i opcije pokrivanja za nošenje u vodi i van nje. Na veliko zadovoljstvo kupaca, Vacation Drop kolekcija ostaje verna osnovnom principu brenda – inkluzivnosti.
Veličine se kreću od 2XS do 4XL, a cene između 34 i 88 dolara. Pogledajte i kupujte na sajtu brenda khy.com.
NIKE & Jacquemus
Jacquemus i Nike uspostavili su veoma uspešno partnerstvo koje rezultira vrhunskim komadima odeće i obuće kao što su Air Humara LX i specijalne kampanje sa zvezdama kao što je Sha’Carri Richardson i u poslednjoj kampanji Serena Williams. Najnovija kolekcija slavi Pariz i pored Serene ima zapravo opsežnu listu sportista koji su ambasadori brenda Nike. Sportska kolekcija je orijentisana na leto i kroz nijanse crvene, bele, plave i srebrne boje oslikava francusko poreklo modnog kreatora Jacquemusa. Tu širok asortiman sportske odeće – trenerke, jakne, haljine, grudnjake, majice, duge suknje i leotarde. Kolekcija uključuje i Le Swoosh torbu i treći model obuće iz saradnje – Nike x Jacquemus Air Max 1.
– Kolekcija je rođena iz inspiracije koju svakodnevno nalazim u Parizu i među sportistima brenda Nike i sportskim referencama koje sam uvek voleo. Novu kolekciju vidim kao mešavinu sporta, mode i kulture u najlepšem gradu na svetu, gde će Nike sportisti biti u centru pažnje ovog leta, istakao je Simon Porte de Jacquemus.
Puma x Fenty
Rihanna kao buntovna učenica u školi koju vodi Angelica Huston nova je kampanja brenda Puma i pevačicinog brenda Fenty, nazvana Creeper Phatty In Session. Kolaboraciju dva brenda i kampanju za nju u potpunosti je vodila Rihanna, što je rezultiralo fantastičnim videom i serijom fotografija pevačice i njene creepy ekipe u školi.
Od 2015. godine, FENTY x PUMA kolaboracija pomera granice mode i sporta.
LOEWE
Fotograf David Sims uslikao je Daniela Craiga i globalnu ambasadorku brenda Gretu Lee, za najnoviju, tačnije FW ’24 modnu kampanju. „Kampanja je studija o tome kako su likovi i njihova odeća intimno povezani sa mnogo hrabrosti i konfrontirajućeg stava“, istakao je brend u saopštenju, a najnovija LOEWE kampanja zaprao je inspirisana radom umetnika Richarda Hawkinsa, koristeći njegov prepoznatljivi kolažni stil različitih medija.
David Sims napravio je seriju jednostavnih portreta glumaca, sa čistom belom pozadinom, podstičući publiku da se usredsredi isključivo na subjekte. Bez rekvizita i distrakcija, apsolutno ste fokusirani na Craiga i Lee, ali i odeću koji oni nose.
Rosalia za DIOR
Španska kantautorka Rosalía jedna je od poslednje imenovanih ambasadora modne kuće Dior, koja je odmah nakon imenovanja snimila reklamu za kultnu torbu brenda – Lady Dior. Time je Rosalia postala prva Špankinja koja je dobila takvo priznanje od francuske modne kuće.
– Uz vizionarsko prisustvo sada utkano u nasleđe kuće, nova Dior ambasadorka Rosalía pojavljuje se kao ikona moderne ženstvenosti u kreacijama Marie Grazie Chiuri. Pokazujući urođenu gracioznost i razigrani šarm, ona oličava svoju eleganciju sa zapaženom kontemplacijom, saopštili su iz kuće Dior nakon lansiranja kampanje sa Rosaliom.
Kampanju je fotografisao Collier Schorr koji je „odlučio da istražuje spontanost boja i kraljevski intenzitet crne i bele, u intimnom okviru“, a rezultat toga su fotke koje prikazuju svu jedinstvenost i magnetsku privlačnost, ali i vanvremensku lepotu španske pevačice.
Fotografije: Instagram