
Ne dozvolite da vam bilo šta prođe „ispod radara“ – otkrivamo vam brendove autentičnog dizajnerskog potpisa, koji mogu da inspirišu vaš stil odevanja, obogate vaš ukus i prošire vam (modne) vidike ka nekim novim formama, idejama, persepktivama. Ovoga puta, predstavljamo vam Orseund Iris.
Odevne komade ovog brenda iz Njujorka ste sigurno već zapazili na „it“ devojkama poput sestara Hadid i Jenner, a prepoznaćete ih po delikatnosti, ženstvenosti, ali i suptilnom, couquette seksepilu kojim zrače.

Sve je počelo 2017. godine od topa sa „spoljnim“ grudnjakom koji je preplavio društvene mreže – sigurno ga se sećate, jer je doživeo i brojne high street verzije.
Već tada je bilo jasno da je Lana Johnson, osnivačica brenda, na dobrom putu: jer njena vizija za Orseund Iris prevazilazi trendove i zasniva se na ženstvenim komadima koje možete nositi nezavisno od aktuelnog modnog trenutka.
ORSEUND IRIS: NESPUTANA ŽENSTVENOST
Johnson kaže da je Orseund Iris priča započela zbog njene ljubavi prema vintage stvarima.
„Živela sam za te scene u klasičnim filmovima, kada bi glavna junakinja ulazila i izlazila iz garderobe, oblačeći se u svaku deceniju koja je moguća – zamislite preteranu ljubičastu haljinu sa naborima iz 80-ih, ružnu, ali nekako savršenu“, rekla je za magazin Cools.

Inspirišu je nezavisnost, bunt, ali i ličnosti kao što su Robert Plant, David Bowie, Neil Young.
„Kada uzmeš komade iz različitih decenija, modernizuješ ih i dodaš svoj prepoznatljiv pečat, uvek će postojati taj nostalgičan osećaj koji odzvanja“, kaže dizajnerka.

Njen cilj je oduvek bio da kreira odevne komade koje ćemo zaista želeti da nosimo, u kojima ćemo želeti da živimo – odnosno, odeću kojoj se najčešće vraćamo.
Svaki komad koji brend lansira prolazi kroz svoj životni ciklus – a najvažnije su im povratne reakcije i interakcija koju izazivaju, pre svega na Instagramu. Tako je Orseund Iris postao brend sa inspirativnim feedom u koji prosto želite da zaronite.

U njihovoj ponudi nikad nije previše komada, a takođe su size inclusive, što postaje sve ređe u doba Ozempika.
Zaštitni znak brenda su svakako topovi: od korseta do prozračnih bluza i smelih crop majici. Aktuelna kolekcija takođe sadrži kardigane, haljine sa plisiranim suknjama, ali i svilene halter topove.

„Dizajniram za osećaj, za to kako se osećaš kada nosiš nešto, bilo da je to snaga, sloboda, gracioznost, divlji duh, itd. Rekla bih, kako te odeća nagoni da se osećaš na dubljem nivou. Takođe, inspirišu me stylish žene i muškarci koji hodaju ulicama Njujorka“, navodi Johnson.




Još jedna velika inspiracija iza estetike brenda je viktorijanska era.
„Postoji nešto tako čisto i poetsko u viktorijanskoj eri. Volim ženstvenost. Preterivanje. Dramu i neverovatne detalje. Taj osećaj koji imaš kada nosiš neki od naših komada, jednostavno se osećaš kao najlepša žena u prostoriji, uvek tako ženstveno. Gotovo anđeoski. Takođe, obožavam da kombinujem komad poput viktorijanske haljine sa klasičnim vintage plavim džinsom. Ta suprotnost između elegantnog oblačenja i uličnog stila, za mene se čini potpuno ispravnom“, naglašava Johnson.
Misija Orseund Iris je da ne moraju da se vode prodajom i aktuelnim trendovima, a upravo to doprinosi njihovom originalnom izrazu, koji na kraju postaje „zlatna sredina“ između komercijalnog i vanvremenskog.
Fotografije: instagram orseund_iris