
Svi će ponovo nositi Diesel sledećeg proleća
2000-ih je Diesel bio sinonim za kul. Ako ste imali farmerke sa potpisom ovog brenda bili ste u trendu i znali ste šta dobro prolazi. Onda su se dogodile promene na tržištu i neki od najvećih više nisu bili toliko zanimljivi kupcima koji su se jednostavno okrenuli nekim drugim manjim indie brendovima koji su počeli da diktiraju trendove. Diesel je imao nekoliko uspešnih kreativnih direktora, ali nijedan do sad nije tako dobro uhvatio talas modne nostalgije kao Glenn Martens. Ima tu svakako i trenutno aktuelnog povratka trenda 2000-ih koji je rezultirao i povratkom mnogih poznatih brendova iz te ere, ali Glenn Martens ne spava na starim lovorikama i slobodno smemo da kažemo da je punom silom poveo Diesel u novu eru.


Revija je otvorena spektakularno secenografijom od gigantskih lutaka na naduvavanje. Zvanice i fotografi su se gurali ne bi li uhvatili pogled Julie Fox koja je postala ambasadorka brenda i koja je nakon kratke veze sa Kanyeom Westom oblikovala svoj stil o kojem svi imaju štošta da reći, ali ga dobro nosi i donosi joj pr na maltene svakodnevnom nivou.
Demokratska moda je sve, a martnes joj unosi i eksperimentisanje i subverzivnost za svaki dan. Tako nam je sada prikazao nove varijacije na temu komada od džinsa, poput onog izvedenog u devoré tehnici, različitim washevima i finišima. Tu su i cargo pantalone od satena, cvetne slip haljine, jakne sa džepovima od najlona, pletivo sa posebnim premazima da izgleda kao da je ispucalo. U name it, he's got it.



























































“Želeo sam da otvorim Diesel prema javnosti, ljudima koji možda nikad nisu bili na reviji. Oni zaslužuju spektakl, pa smo srušili rekord u najvećoj skulpturi na naduvavanje. To je ono u šta verujem i u modi i u stanju uma - svi mogu biti deo Diesela”, izjavio je Martens.
Očekujte još veći boom ovog brenda na proleće jer Glenn Martens vrlo dobro zna šta (i kako) radi.