Pretraga

Cheat Sheet: Evo kako naša omiljena influenserka nosi boju sezone

Cheat Sheet: Evo kako naša omiljena influenserka nosi boju sezone

Tekst: BURO.

Foto: @handinfire i ImaxTree

Retki su oni koje ružičasta ostavlja ravnodušnim. Ona je mnogo više od “obične” boje. U poslednjih dvesta godina, još od Viktorijanske ere, nastanila se u našoj kolektivnoj svesti kao simbol ženstvenosti, nežnosti i girly estetike (čemu i dan danas svedoče tradicionalni pokloni za devojčice). Mogli bismo unedogled da filozofiramo o tome kako ne postoje “muške” ili “ženske” boje, a ono što ih takvim čini nije ništa drugo nego značenje koje smo im vremenom pridali i simbolika koju za njih vežemo, ali hajde da detaljne analize ovog fenomena ostavimo za neku drugu priliku.

Teško je precizno odrediti kada je tačno počela aktuelna manija ciklama nijansom ali mnogi za to hot pink ludilo krive film “Barbie” u režiji Grete Gerwig, u kom glavne uloge igraju Margot Robbie kao Barbie i Ryan Gosling kao Ken, a čije su fotografije sa snimanja izazvale popriličnu pometnju. TikTok je pomahnitao za Barbiecore estetikom (da, onom koja podseća na dane kada je svetskom scenom harala Paris Hilton), pretraživanja “ciklama kupaćih” na Pinterestu porasla su za 85%, a “ciklama cipela” za 50%. Platforma za prognozu trendova WGSN proglasila je “boju cveta orhideje” za boju godine, a odu ružičastoj ispisao je i Pierpaolo Piccioli, kreativni direktor modne kuće Valentino, koji je bojom toliko očaran da je, u saradnji sa Pantoneom, kreirao sopstvenu nijansu nazvanu Pink PP u kojoj je izvedeno 40 lookova Valentino kolekcije za jesen/zimu 2022/23.

Cheat Sheet: Evo kako naša omiljena influenserka nosi boju sezone (фото 1)
Cheat Sheet: Evo kako naša omiljena influenserka nosi boju sezone (фото 2)

VALENTINO JESEN/ZIMA 2022/23.

Za razliku od ostalih nežnijih nijansi roze, ono što modni magazini nazivaju hot pink nijansom je ipak nešto drugačije simbolike. Još pedesetih godina ju je obožavala Elsa Schiaparelli koja je u ciklamu obukla Zsa Zsu Gabor u kultnom filmu “Mulen Ruž”, koristila je za boju svoje ambalaže i zvala “šokantna ružičasta”. I stvarno, za razliku od puderastih rozih tonova koji deluju nežno, ova boja je mnogo drugačija: i dalje ženstvena, ali snažna, odvažna i, pre svega, optimistična. Zato nas ne čudi što ju je modna svita oberučke prihvatila u vremenima kada nam optimizam treba više od svega. Influenserke su je brže-bolje uključile u svoju garderobu, a jedna od najvećih pobornica je Tiffany Hsu (@handinfire). Tiffany nosi sve nijanse pink, a u rukavu ima i popriličan broj trikova za stilizovanje boje sezone.

Cheat Sheet: Evo kako naša omiljena influenserka nosi boju sezone (фото 3)
Cheat Sheet: Evo kako naša omiljena influenserka nosi boju sezone (фото 4)

Jedna od najzanimljivijih kombinacija jeste njen spoj ružičaste i jarke crvene koja uvek djeluje efektno (poput, na primer, The Attico odela i minijaturnog Jacquemus kardigana ili pak oversized Balenciaga jakne i ružičastih salonki). Tiffany često nosi i total lookove u kojima glavnu reč vode super-popularne Versace platforme, ali i drugi modni dodaci u identičnom tonu poput, recimo, ružičastih grilonki ili torbice. Osim lookova sačinjenih od ružičaste boje u istoj nijansi, od glave do pete, Tiffany nam je svojim primerom pokazala koliko dobro mogu da izgledaju i kombinacije u nekoliko različitih nijansi ružičaste, poput izbledelih farmerki sa širokim nogavicama u paru sa gornjim delom kupaćeg kostima u nešto upadljivijem tonu.

Cheat Sheet: Evo kako naša omiljena influenserka nosi boju sezone (фото 5)
Cheat Sheet: Evo kako naša omiljena influenserka nosi boju sezone (фото 6)

Ako vam ove sezone nedostaje inspiracija kako da uklopite ružičastu, njen Instagram poslužiće vam kao pravi stilski cheat sheet, a ako je suditi po dosadašnjim kombinacijama koje nam je Tiffany servirala, ružičasta ostavlja dosta prostora za eksperimentisanje i igru. To je ionako ono što nam treba.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor